خانهاخبار
تکنولوژی جدید و مرموز نمایشگر وان پلاس، به زودی از راه می‌رسد

تکنولوژی جدید و مرموز نمایشگر وان پلاس، به زودی از راه می‌رسد

طبق پستی که روی شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده، ظاهرا باید انتظار یک تکنولوژی جدید و مرموز در شاخه نمایشگر از سوی کمپانی وان پلاس را داشته باشیم.
۱۳۹۸/۱۰/۲۲

شرکت وان پلاس به تازگی، پوستری را منتشر کرده و بر اساس آن، پیغام دعوتی را برای رویداد 13 ژانویه خود برای افرادی خاص ارسال کرده است. در این تصویر، نوید رونمایی از تکنولوژی مرموز و جدیدی در حوزه نمایشگر داده شده است، اما متأسفانه توضیحی در مورد آن به میان نیامده است.

این تصویر امروز در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده و توجه اهالی تکنولوژی را به سمت خود جذب کرده است.

image

در نمایشگاه جهانی CES 2020 وان پلاس از کانسپت وان رونمایی کرد. طرح مفهومی گوشی جدیدی که به شیشه الکتروکرومیک مجهز بود و در هنگام عدم نیاز به دوربین‌های پشتی، امکان محو کردن آنها به این ترتیب میسر می‌شد. هنوز مشخص نیست که مسئولان وان پلاس برای این رویداد، چه تکنولوژی‌هایی را در نظر گرفته‌اند.

پیش بینی می‌شود که در کنفرانس یاد شده، شاهد رونمایی از پنل نمایشگر با نرخ رفرش 120 هرتزی باشیم. این اواخر از گوشه و کنار رسانه‌ها، خبر مجهز بودن پرچمدار بعدی این کمپانی، یعنی وان پلاس 8 پرو به نمایشگری با نرخ رفرش 120 هرتزی به گوش می‌رسد.

همچنین ممکن است در این رویداد، شاهد معرفی دوربین قرار گرفته درون نمایشگر باشیم که این اتفاق پیش‌تر توسط برند Oppo روی داده بود. با تمام این تفاسیر، موارد یاد شده تنها حدس و گمان‌هایی بود که توسط اهالی دنیای تکنولوژی مطرح شده است. پس تا 13 ژانویه مصادف با 23 دی ماه (یک روز دیگر) باید منتظر بمانیم و ببینیم کدام یک از این شایعات، به حقیقت می‌پیوندد.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)