خانهاخبار
هامر برقی در راه است

هامر برقی در راه است

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، هامر برقی در آینده نزدیک معرفی می‌شود. این خودرو با برند GMC وارد بازار خواهد شد.
۱۳۹۸/۱۰/۲۲

در ماه‌های اخیر شاهد انتشار شایعات زیادی در رابطه با ورود دوباره هامر به بازار بودیم. بسیاری از شایعات به عرضه این خودروی غول پیکر به عنوان یک محصول تمام الکتریکی اشاره کرده بودند. امروز گزارش جدیدی از سوی وال استریت ژورنال در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که شایعات گذشته را تایید می‌کند. بر اساس این گزارش، هامر برقی ماه آینده میلادی و در مسابقات سوپربول معرفی می‌شود.

وال استریت ژورنال به این موضوع اشاره کرده که جنرال موتورز در کمپین تبلیغاتی خود برای سوپربول که میزبان اسطوره دنیای بسکتبال، لبران جیمز خواهد بود، از این خودرو رونمایی می‌کند. در رابطه با این تبلیغ اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته؛ با این حال می‌دانیم هزینه یک تبلیغ 30 ثانیه‌ای در سوپربول نزدیک به 5 میلیون دلار است، البته باید به این مبلغ، هزینه پرداختی به لبرون جیمز را نیز اضافه کرد. در صورتی که شایعات و گزارش اخیر صحت داشته باشند، جنرال موتورز برنامه ویژه‌ای برای معرفی هامر برقی درنظر گرفته است.

image

در حالی که گزارش اخیر مانند شایعات به بازگشت هامر به عنوان یک خودروی تمام الکتریکی اشاره می‌کند، خبر از این موضوع می‌دهد که تنها یک هامر و تحت برند GMC وارد بازار می‌شود. شایعات در ژوئن 2019 به این موضوع اشاره داشتند که هامر احتمالا یک سری خودروی شاسی بلند الکتریکی محسوب می‌شود که به عنوان یک زیرمجموعه جنرال موتورز وارد بازار می‌شوند.

گفته می‌شود هامر برقی در کارخانه دیترویت جنرال موتورز به تولید می‌شود. این کارخانه با هزینه 3 میلیارد دلاری به تجهیزات جدیدی مجهز شده که قادر به ساخت ون‌ و تراک‌های برقی باشد و همچنین بتواند باتری تولید کند. در حال حاضر سخنگوی جنرال موتورز از اظهارنظر در رابطه با این گزارش خودداری کرده است. سوپربول در تاریخ 2 فوریه، کمتر از یک ماه دیگر برگزار می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)