خانهاخبار
هوندا سیویک Type R مدل 2020 به صورت رسمی معرفی شد

هوندا سیویک Type R مدل 2020 به صورت رسمی معرفی شد

هوندا سیویک Type R مدل 2020 از راه رسید. این خودروی ژاپنی به موتور 2.0 لیتری توربوشارژ مجهز شده است.
۱۳۹۸/۱۰/۲۲

هوندا سیویک یکی از خودروهای محبوب و جذاب در بازار جهانی محسوب می‌شود. در گذشته شاهد رونمایی از مدل 2020 سیویک استاندارد و سیویک Si بودیم و حال نسخه بروز شده هوندا سیویک Type R در معرض دید عموم قرار گرفته است. این شرکت ژاپنی از خودروی جدید خود در نمایشگاه Tokyo Auto Salon رونمایی کرده است. این خودرو در مقایسه با گذشته تغییرات ظاهری کمی را تجربه کرده و رنگ جدیدی برای آن در نظر گرفته شده است.

هوندا سیویک Type R به جلو پنچره بزرگتری در مقایسه با گذشته مجهز شده که باعث افزایش ورود هوا به موتور و در نتیجه بهبود تنفس آن می‌شود. خریداران می‌توانند این خودروی ژاپنی را با رنگ انحصاری Boost Blue سفارش دهند. تویوتا سیویک تایپ R جدید بهبودهای فنی کمی را تجربه کرده است. هوندا برای این خودروی خود روتورهای ترمز جدیدی در نظر گرفته که همراه با پدهای ترمز جدید، قدرت توقف آن را افزایش می‌دهد. سیستم تعلیق این خودرو اصلاح شده و دمپرهای آن برای راحتی بیشتر سرنشینان در حالت رانندگی نرمال، بهینه شده‌اند.

image

در کابین این خودرو از یک فرمان جدید استفاده شده که دارای روکش آلکانترا است. دسته دنده نیز بازطراحی شده و فاصله بین دنده‌ها نیز کاهش پیدا کرده است. هوندا سیویک Type R در ایالات متحده آمریکا به صورت استاندارد به سیستم هوندا Sensing مجهز می‌شود. برای اولین بار شاهد حضور این سیستم به صورت استاندارد در سیویک هستیم. قدرت این خودرو مانند گذشته توسط یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ تامین می‌شود. این موتور قادر به تولید 306 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور است. این قدرت توسط جعبه دنده 6 سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

در این خودرو راننده می‌تواند یکی از حالت‌های رانندگی کامفورت، اسپرت و پلاس R را استفاده کند که هر یک از آن‌ها، روی پاسخ‌دهی فرمان و همچنین سیستم تعلیق تاثیر می‌گذارند. این محصول از سیستم Active Sound Control هوندا بهره می‌برد که توسط آن، صدای داخل کابین بر اساس حالت انتخابی توسط راننده تنظیم می‌شود. هوندا اعلام کرده مشخصات کامل نسخه مخصوص بازار ایالات متحده آمریکا این خودرو را در آینده اعلام خواهد کرد. در حال حاضر رنو مگان RS Trophy-R با زمان 7 دقیقه و 40.1 ثانیه به عنوان سریع‌ترین خودروی محور جلو در پیست نوربرگ رینگ شناخته می‌شود. این احتمال وجود دارد که سیویک Type R جدید قادر به شکست نماینده رنو باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)