خانهاخبار
نسل جدید سوبارو Levorg STI از راه رسید

نسل جدید سوبارو Levorg STI از راه رسید

سوبارو از نسل جدید یک خودروی استیشن رونمایی کرد. سوبارو Levorg STI اسپرت سال 2021 وارد بازار ژاپن می‌شود.
۱۳۹۸/۱۰/۲۱

در صورتی که با بازار ژاپن آشنایی داشته باشید، از این موضوع اطلاع دارید که سوبارو مدل STI Sport خودروی Levorg را در چندین سال گذشته در این کشور به فروش رسانده است. نسخه بروز شده این خودروی استیشن در سال 2019 معرفی شد و حال شاهد رونمایی از نسخه پیش نمایش نسل جدید این خودرو در Tokyo Auto Salon هستیم. سوبارو اطلاعات زیادی از این خودرو منتشر نکرده؛ با این حال خبر از حضور سیستم کنترل الکترونیکی دمپرها داده است. سوبارو Levorg STI اولین خودروی این برند ژاپنی محسوب می‌شود که از ویژگی Drive Mode Select بهره می‌برد. همانطور که از نام این سیستم می‌توان حدس زد، راننده می‌تواند چندین حالت رانندگی مختلف را انتخاب کند.

image

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از نسل جدید سوبارو Levorg STI در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. نسخه استاندارد این خودروی ژاپنی با پلتفرم Subaru Global Platform توسعه یافته است. مدل کنونی سوبارو Levorg STI به یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ مجهز شده که قدرتی برابر با 296 اسب بخار و گشتاوری برابر با 400 نیوتن متر در اختیار راننده قرار می‌دهد. سوبارو در زمان پیش نمایش نسخه استاندارد نسل جدید Levorg از توسعه یک موتور 1.8 لیتری توربوشارژ تخت جدید خبر داد.

image

سوبارو در نسل جدید این خودرو از شیشه‌های مشکی رنگ استفاده کرده تا کابین آن قابل مشاهده نباشد. در گذشته نیز شاهد چنین موضوعی در سایر نمونه‌ اولیه خودروهای این برند ژاپنی بودیم. نسخه استاندارد سوبارو Levorg از نیمه دوم سال جاری میلادی وارد بازار ژاپن می‌شود. انتظار می‌رود سوبارو Levorg STI اسپرت در سال آینده میلادی وارد بازار این کشور شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)