خانهاخبار
شیائومی نخستین تصویر تبلیغاتی MIUI 12 را منتشر کرد

شیائومی نخستین تصویر تبلیغاتی MIUI 12 را منتشر کرد

شیائومی امروز در شبکه اجتماعی چینی ویبو تصویری را منتشر کرد که اولین اشاره به MIUI 12 به حساب می‌آید. این آپدیت احتمالا در انتهای تابستان سال آینده از راه می‌رسد.
۱۳۹۸/۱۰/۲۰

شیائومی به‌تازگی تصویری از نسخه بعدی رابط کاربری خود یعنی MIUI 12 را در شبکه اجتماعی چینی ویبو به اشتراک گذاشته است. در حال حاضر اطلاعات خاصی درباره این نسخه در دسترس نیست، اما احتمالا به‌زودی باید منتظر اخبار بیشتری درباره وارث پوسته MIUI 11 باشیم.

MIUI 11 در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۹ منتشر شد و رام پایدار جهانی آن در ماه اکتبر در دسترس عموم قرار گرفت. با این حساب می‌توانیم انتظار داشته باشیم که MIUI 12 نیز در بازه زمانی مشابهی از راه برسد.

MIUI 11 دارک مود سراسری، نمایشگر همیشه روشن بهبویافته و فونت Mi Lan Pro داشت. در این نسخه انیمیشن‌ها، والپیپرها و تم‌های جدیدی قرار گرفته بود که ظاهر جذاب‌تری را به این رابط کاربری اضافه می‌کرد.

آن‌چه قرار است در MIUI 12 به کار گرفته شود فعلا مشخص نیست و نمی‌توانیم بگوییم که این آپدیت تا چه اندازه بزرگ خواهد بود. اما همان طور که گفتیم در هفته‌ها یا ماه‌های پیش رو مطمئنا اخبار بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)