خانهاخبار
CES 2020: ال‌جی می‌گوید بخش موبایل آن‌ها تا 2021 سودآور می‌شود

CES 2020: ال‌جی می‌گوید بخش موبایل آن‌ها تا 2021 سودآور می‌شود

مدیرعامل شرکت ال‌جی در کنفرانسی مطبوعاتی در نمایشگاه CES 2020 اعلام کرد که آن‌ها نسبت به آینده خوش‌بین هستند و تا سال 2021 بخش موبایل خود را به سودآوری می‌رسانند.
۱۳۹۸/۱۰/۲۰

ال‌جی سال‌هاست که از کسب و کار تلفن‌های هوشمند خود سودی به دست نیاورده، اما به نظر می‌رسد که شرایط به‌زودی عوض خواهد شد. مدیرعامل این شرکت، بونگ سئوک، اخیرا در نمایشگاه CES 2020 در این خصوص حرف‌های جالبی به زبان آورده و از خوش‌بینی مسئولان این کمپانی به آینده تجارت موبایل آن‌ها خبر داده است.

بونگ سئوک در نشستی خبری در این رویداد گفت:

کسب و کار موبایل ال‌جی قرار است که تا سال ۲۰۲۱ به سوددهی برسد. می‌توانم بگویم ما قادریم این کار را با توسعه خط تولید موبایل‌ها و عرضه آهسته دستگاه‌های جدیدی انجام دهیم که فاکتورهای شگفت‌آوری دارند و مصرف‌کنندگان را هیجان‌زده خواهند کرد.

مدیرعامل این شرکت کره‌ای توضیح دقیقی درباره نحوه توسعه خط تولید محصولات ال‌جی نداد ولی تاکید کرد که آن‌ها انگیزه‌های زیادی برای تقویت جو رقابتی بازار دارند، هرچند که بازار موبایل همین حالا هم اشباع شده است.

ال‌جی در طول سال‌های اخیر با چالش‌های زیادی روبرو بوده است. آن‌ها در ابتدای سال ۲۰۱۹ از زیان ۷۲.۵ میلیون دلاری در سه‌ماهه پیش از آن خبر دادند و بخش عمده این زیان مربوط به کسب و کار موبایل بود که فروش آن در طول سال ۲۰۱۸ با کاهشی ۴۰ درصدی روبرو شد. این کمپانی در انتهای سال ۲۰۱۸ موبایل جذاب V40 ThinQ را معرفی کرد که دوربینی پنج‌گانه داشت، اما این دستگاه به تنهایی نتوانست آن‌ها را به سوددهی برساند.

شرکت ال‌جی از آن زمان تاکنون دستخوش تغییرات بسیاری شده است. از اواخر سال ۲۰۱۸ آقای سئوک که پیش‌تر رئیس بخش سرگرمی‌های خانگی شرکت بود به سمت مدیریت بازوی تلفن‌های هوشمند ال‌جی منصوب شد. این مسئولیت در انتهای سال ۲۰۱۹ به موریس لی واگذار شد و در آن بازه زمانی کسب و کار موبایل ال‌جی توانسته بود زیان‌های خود را از طریق افزایش بهره‌وری و بهینه‌سازی هزینه‌ها تا حد قابل توجهی کاهش دهد. اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم که این شرکت چه عملکردی در سال پیش رو خواهد داشت. آیا ال‌جی دوباره می‌تواند به یکی از بازیگران اصلی بازار بدل شود؟

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)