خانهاخبار
مدیر سونی: بسیاری از ویژگی‌های بی نظیر پلی استیشن 5 هنوز افشا نشده است!

مدیر سونی: بسیاری از ویژگی‌های بی نظیر پلی استیشن 5 هنوز افشا نشده است!

مسلما نسل بعدی پلی استیشن از بهبود گرافیک و پردازنده بهره‌مند خواهد بود، اما قابلیت‌های اصلی آن هنوز در رسانه‌ها لو نرفته است.
۱۳۹۸/۱۰/۱۹

چندی است که اخبار و حرف و حدیث‌ها پیرامون PS5 بالا گرفته است. اخیرا شاهد رونمایی از لوگوی این کنسول بودیم. مطمئنا کمپانی سونی برای نسل آینده کنسول خود، از بهبود گرافیک و پردازنده استفاده خواهد کرد، اما در این میان مسلما قابلیت‌های دیگری نیز وجود خواهد داشت که تا به این لحظه، به آنها اشاره نشده است.

مدیر سونی، آقای Jim Ryan در مصاحبه با قسمت ژاپنی وبسایت Business Insider در این مورد چنین گفت:

هنوز قابلیت‌های اصلی و اساسی پلی استیشن 5 که سبب ایجاد تفاوت با نسل‌های پیشین می‌شود، لو نرفته است. تغییرات اساسی در آینده نزدیک، مشخص خواهند شد.

وی همچنین برخی ویژگی‌های پلی استیشن 5 مانند پشتیبانی از haptic feedback در کنترلرها و صدای سه بعدی را به این صورت تأیید کرد:

صدای سه بعدی و Haptic Feedback کنترلرها، چیزهایی است که تا آنها را امتحان نکنید، از هیجان انگیز بودن آنها مطمئن نخواهید شد. حتی بازی Gran Turismo Sport با کنترلرهای جدید، تجربه لذت بخش تری را به کاربر القا خواهد کرد. زمانی که شما بازی‌های جدید را با صدای سه بعدی و Haptic Feedback کنترلرها تجربه کنید، دیگر جایی برای بازگشت برای شما باقی نخواهد ماند.

بر اساس پیش بینی‌ها، قرار است نسل بعدی کنسول سونی با نام Play Station 5 اواخر سال جاری میلادی به صورت جهانی معرفی شود. به محض درز اطلاعات بیشتر در این مورد، شما را در جریان خواهیم گذاشت.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)