خانهاخبار
CES 2020: دستگاه هوشمند L'Oreal برای تولید کرم‌های اختصاصی معرفی شد

CES 2020: دستگاه هوشمند L'Oreal برای تولید کرم‌های اختصاصی معرفی شد

شرکت L'Oreal در نمایشگاه CES از دستگاه پروتوتایپی رونمایی کرد که می‌تواند با توجه به شرایط پوست شما و محیطی که در آن قرار دارید، کرِم‌های اختصاصی تولید کند.
۱۳۹۸/۱۰/۱۹

صنعت زیبایی عرصه عجیب و غریبی است. هر ماه محصولاتی معرفی می‌شوند که مدعی‌اند به طور اختصاصی برای پوست شما تولید شده‌اند. اما پوست هر فرد بسته به محیط‌های گوناگون تحت تاثیر عواملی قرار می‌گیرد که کل معادله را عوض می‌کند. از سویی، نمی‌توان برای زمستان یا لب ساحل یک بسته کامل از محصولی را سفارش داد که ممکن است تا مدت‌ها از آن استفاده نکنید.

اکنون شرکت L'Oreal به CES 2020 آمده تا از محصولی به نام Perso Smart Skincare رونمایی کند که وسیله‌ای هوشمند و کوچک برای تولید مواد آرایشی مورد نیاز شما با توجه به شرایط پوست و محیطی است که در آن حضور دارید.

برای استفاده از این دستگاه ابتدا باید اپلیکیشن همراه آن را تنظیم کرده و سه تصویر سلفی از زوایای مختلف چهره خود به آن بدهید. سپس اپلیکیشن با استفاده از سیستم L'Oreal Modiface سلفی‌ها را اسکن می‌کند و در چهره شما به دنبال چین‌خوردگی‌ها، آفتاب سوختگی‌ها یا منافذ و حفره‌های مشهود می‌گردد. در نهایت الگوریتم‌های هوش مصنوعی بسته به ویژگی‌های موقعیت مکانی شما مثل دما، UV و غیره فرمولی اختصاصی می‌سازد تا با آن مرطوب‌کننده، کرم یا ضدآفتاب مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهد.

در پایان با فشار دادن دکمه‌ای که روی دستگاه و در اپلیکیشن مربوطه قرار گرفته، ماده خروجی بیرون می‌آید. بسته به این که در چه ساعتی از شبانه‌روز باشید، این ترکیبات ممکن است فرق بکند؛ برای مثال در ساعات شب به خاطر این که در معرض تابش خورشید نیستید، مواد فعال‌تری در اختیار شما قرار می‌گیرد. اما در صبح، تمرکز بیشتر روی ضدآفتاب‌ها و مرطوب‌کننده‌هاست.

image

این دستگاه سه کارتریج دارد که در صورت نیاز می‌توانید هر کدام از آن‌ها را از دستگاه خارج کنید. همان طور که گفتیم، بعد از فشار دادن دکمه پایانی، سه ماده از بخش بالایی دستگاه خارج می‌شود که می‌توانید آن‌ها را ترکیب کرده و روی پوست خود قرار دهید.

این دستگاه نسخه دیگری برای تولید رژ لب هم دارد که به شما اجازه می‌دهد ترکیب رنگ دلخواه خود را تولید کنید. علاوه بر این، بر اساس جدیدترین مد روز اینفلوئنسرهای اینستاگرام می‌توانید به تازه‌ترین سایه‌ها دسترسی پیدا کنید تا همیشه به‌روز باشید. دستگاه مربوطه قابلیتی برای نمایش لحظه‌ای رژ لب‌ها هم دارد که آن‌ها را با کمک واقعیت افزوده روی صورت شما اعمال می‌کند تا از خروجی کار مطمئن شوید.

Perso هنوز محصولی در مراحل پروتوتایپ است که از انکوباتور فناوری L'Oreal بیرون می‌آید، بنابراین تا اوایل سال ۲۰۲۱ نباید منتظر عرضه عمومی آن باشیم. مدیر انکوباتور L'Oreal می‌گوید آن‌ها هنوز در حال تصمیم‌گیری بر سر انتخاب موادی هستند که باید در کارتریج‌های این دستگاه قرار بگیرد. با این حال، به نظر می‌رسد که عرضه چنین محصولی شرایط کل صنعت زیبایی را متحول خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)