خانهاخبار
CES 2020: قلم هوشمند Wacom با پشتیبانی از تبلت‌های اندرویدی معرفی شد

CES 2020: قلم هوشمند Wacom با پشتیبانی از تبلت‌های اندرویدی معرفی شد

Wacom یکی از برند‌های مشهور در عرصه تولید قلم‌های نوری به حساب می‌آید که مسلما طراحان و اهالی گرافیک، با آن آشنا هستند.
۱۳۹۸/۱۰/۱۹

کمپانی Wacom یکی از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه جهانی CES 2020 است. این برند برای این رویداد، قلم هوشمندی را با خود به همراه آورده است که با نام One شناخته می‌شود و از تبلت‌های اندرویدی نیز به صورت کامل پشتیبانی می‌کند.

به این ترتیب شما قادر خواهدی بود تا این محصول را به صورت مشترک روی گوشی یا تبلت‌های اندرویدی استفاده نمایید. مسئولان Wacom مدعی هستند که این قلم هوشمند، با سیستم‌های ویندوزی یا دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل مک نیز به صورت کامل سازگار است.

پشتیبانی از محصولات اندرویدی، کار با این محصول در هنگام حرکت را آسان‌تر کرده است. همچنین در صورتی که از پی‌سی‌های خانگی استفاده می‌کنید و توانایی خرید لپتاپ در شرایط فعلی را ندارید، این محصول می‌تواند کمک زیادی به شما کند.

قلم هوشمند Wacom One در حال حاضر در بسیاری از فروشگاه‌ها با قیمت 400 دلار در دسترس است. البته چنین قیمتی برای یک قلم هوشمند بسیار زیاد به نظر می‌رسد. اگر از جمله افرادی هستید که به صورت حرفه‌ای در حوزه صنعت فعالیت می‌کنید، این محصول می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. اما اگر به صورت مبتدیانه در شاخه گرافیک یا دیجیتال آرت فعالیت می‌کند، مسلما پرداخت هزینه 400 دلاری برای شما اصلا مقرون به صرفه نیست.

image

 

بد نیست بدانید ک قلم هوشمند Wacomبه همراه یک نمایشگر 13 اینچی که برای کار با آن طراحی شده، عرضه می‌شود. لذا پیش از خرید، حتما از پشتیبانی کامپیوتر یا لپتاپ خود پیرامون این محصول اطلاعات کسب کنید. چرا که پرداخت هزینه 400 دلاری برای خرید چنین محصولی در صورت عدم بازگشت، مسلما ضرر زیادی به شما وارد خواهد کرد.

قلم Wacom One نیازی به باتری ندارد و دست کم در این زمینه، جای هیچ گونه نگرانی برای کاربران هنگام استفاده از آن وجود نخواهد داشت. 

این محصول همان طور که گفته شد، در حال حاضر در کشورهای آمریکا و کانادا برای خرید در دسترس است. البته مطمئنا در کشور کانادا، قیمت قلم One متفاوت خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)