خانهاخبار
CES 2020: حافظه SSD قابل حمل سامسونگ T7 Touch معرفی شد

CES 2020: حافظه SSD قابل حمل سامسونگ T7 Touch معرفی شد

سامسونگ در نمایشگاه CES 2020 از حافظه SSD قابل حمل T7 Touch رونمایی کرد. این محصول دارای سنسور اثر انگشت است.
۱۳۹۸/۱۰/۱۹

سامسونگ به صورت رسمی از حافظه‌های T7 و T7 Touch رونمایی کرد. این دو حافظه SSD سرعت انتقال اطلاعات بالایی داشته و نسخه Touch آن دارای سنسور اثر انگشت است. این ویژگی باعث می‌شود امنیت اطلاعات کاربران افزایش پیدا کند. حافظه SSD قابل حمل سامسونگ T7 Touch از USB 3.2 Gen 2 پشتیبانی می‌کند و دارای سنسور اثر انگشت است. این دستگاه در زمینه سرعت انتقال اطلاعات عملکرد بسیار بالایی دارد. سرعت خواندن اطلاعات در آن به 1050 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن اطلاعات به 1000 مگابایت بر ثانیه می‌رسد. این سرعت در مقایسه با نسل گذشته آن، T5 نزدیک به 2 برابر بیشتر است.

در صورت استفاده از رابط NVMe، سرعت نوشتن و خواندن اطلاعات افزایش پیدا می‌کند. مهم‌ترین ویژگی حافظه SSD قابل حمل سامسونگ T7 Touch مربوط به سنسور اثر انگشت است. علاوه بر حضور این اسکنر، محصول جدید سامسونگ از روش رمزنگاری 256 بیتی AES نیز پشتیبانی می‌کند. در حالی که این حافظه امنیت بالایی دارد، وزن آن تنها به 58 گرم می‌رسد. جنس بدنه این محصول آلومینیومی بوده که علاوه بر مقاومت مناسب، ظاهر جذابی نیز دارد.

image

این حافظه SSD جدید در ظرفیت‌های 500 گیگابایتی، 1 ترابایتی و 2 ترابایتی به فروش می‌رسد. از تجهیزات حاضر در جعبه آن می‌توان به کابل USB Type-C به C و کابل USB Type-C به A اشاره کرد. این محصول می‌تواند در سیستم عامل ویندوز، مک و اندروید مورد استفاده قرار بگیرد. حافظه SSD قابل حمل سامسونگ T7 Touch دارای گارانتی محدود برای مدت زمان 3 سال است. قیمت این حافظه SSD قابل حمل در نسخه 500 گیگابایتی برابر با 129.99 دلار، مدل 1 ترابایتی برابر با 229.99 دلار و 2 ترابایتی برابر با 399.99 دلار است. این محصول اواخر ماه جاری میلادی در 30 کشور برای فروش عرضه می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)