خانهاخبار
CES 2020: سامسونگ از عینک واقعیت افزوده خود رونمایی کرد

CES 2020: سامسونگ از عینک واقعیت افزوده خود رونمایی کرد

سامسونگ در CES 2020 از محصولی رونمایی کرد که ظاهرا عینکی با قابلیت‌های واقعیت افزوده است و یکی از ویژگی‌های آن این است که می‌تواند در نقش مربی خصوصی ورزشی شما عمل کند.
۱۳۹۸/۱۰/۱۸

یکی از شرکت‌هایی که با دست پر به CES امسال آمده غول بزرگ کره‌ای، سامسونگ، است. هرچند شاید مهم‌ترین خبر سامسونگ در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی امسال مربوط به پروژه نئون باشد، اما محصول جذابی دیگری در رویداد این شرکت معرفی شد که کمتر مورد توجه قرار گرفت.

سامسونگ در بخش پیش‌نمایش سیستم GEMS خود از محصولی رونمایی کرد که احتمالا پروتوتایپ عینک واقعیت افزوده به حساب می‌آید. این شرکت متاسفانه اطلاعات خاصی درباره جزئیات فنی عینک خود ارائه نکرد و حتی آن را با نامی رسمی خطاب قرار نداد. اما دمویی از عملکردهای این دستگاه به نمایش درآمد که در نوع خود جذاب بود.

این غول بزرگ کره‌ای در کنفرانس خود نشان داد که کاربر چطور می‌تواند با انتخاب ورزش مورد نظر خود از یک مربی دیجیتال ورزشی بهره‌مند شود. تمام این کارها با چند حرکت ساده دست انجام شد، اما متاسفانه دموی مربوطه این قدر کوتاه بود که نتوانستیم اطلاعات بیشتری درباره سازوکار فنی دستگاه، قیمت، تاریخ عرضه یا سایر قابلیت‌های آن به دست آوریم.

به‌علاوه، در حال حاضر مشخص نیست که چرا سامسونگ تصمیم گرفته چنین محصول جذابی را به این شکل معرفی کند، اما می‌توان حدس زد که هدف آن‌ها آماده‌سازی اذهان عمومی برای رونمایی رسمی از این محصول در آینده نزدیک بوده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)