خانهاخبار
CES 2020: Concept One وان پلاس معرفی شد!

CES 2020: Concept One وان پلاس معرفی شد!

در جریان نمایشگاه CES 2020 کمپانی وان پلاس از طرح مفهومی گوشی هوشمند وان پلاس وان خود رونمایی کرد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۸

همایش جهانی CES 2020 در حال برگزاری است و کمپانی وان پلاس، که یکی از شرکت کنندگان این رویداد جهانی به حساب می‌آید، از گوشی هوشمند Concept One پرده برداری کرد.

البته این گوشی هوشمند که به عنوان یک طرح مفهومی معرفی شده است، ممکن است شما را ناامید کند! چرا که این روزها شاهد ارائه نمایشگرهای منعطف از سوی سازندگان مختلف هستیم، اما اثری از این ویژگی در کانسپت وان دیده نمی‌شود.

image

اما یکی از قابلیت‌های مهم و جالب این محصول، استفاده از شیشه الکتروکرومیک در پشت بدنه آن است. ممکن است برخی از شما خوانندگان عزیز با این موضوع آشنایی نداشته باشید، لذا برای درک بهتر، این ویژگی را شرح می‌دهیم. شیشه‌های الکتروکرومیک در حال حاضر در هواپیماها و هتل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از مهم ترین دلایل استفاده از این شیشه‌ّا، توانایی آن در پنهان کردن دوربین‌های قرار گرفته در پشت بدنه است. این ایده ممکن است از نظر برخی کاربران بسیار ابتدایی و مضحک به نظر برسد، اما مسلما زیبایی خاصی به پشت بدنه دستگاه می‌دهد.

image

 

در حال حاضر، بسیاری از گوشی‌های هوشمند دارای یک برآمدگی در پشت بدنه هستند که دوربین‌های اصلی دستگاه در آن قسمت گرفته‌اند. اما استفاده از این تکنولوژی باعث می‌شود تا دوربین‌های پشتی در هنگام عدم استفاده، پنهان شده و گوشی هوشمند در نگاه عمومی بسیار شکیل و جذاب به نظر برسد.

رنگ‌بندی کانسپت وان نیز بسیار جذاب انتخاب شده است. به محض ضربه زدن روی آیکون دوربین، حدود 0.7 ثانیه طول می‌کشد تا لایه شیشه‌ای روی دوربین‌های پشتی دستگاه به حالت شفاف درآمده و قطعات سخت‌افزاری پنهان شده در پشت آن (دوربین‌های گوشی هوشمند) هویدا شوند.

مسئولان وان پلاس همچنین به این موضوع اشاره کرده‌اند که استفاده از این ویژگی همچنین باعث شده تا آنها بتوانند از دریچه دیافراگم بزرگ‌تری استفاده کنند و در نتیجه، در هنگام عکاسی شاهد جذب نور بیشتری بوده و تصاویر روشن‌تر و جذاب‌تری را شاهد باشیم.

image

 

همان طور که گفته شد، چیزهایی که می‌بینیم تنها یک کانسپت از گوشی هوشمند Concept One وان پلاس است و به هیچ عنوان، نباید انتظار تولید انبوه آن را داشته باشیم.

در صورت تمایل، می‌توانید ویدئویی از نگاه نزدیک Android Authority به این کانسپت را شاهد باشید:

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)