خانهاخبار
CES 2020: تصویر نمای پشتی Xbox X، پورت‌های این کنسول را افشا کرد!

CES 2020: تصویر نمای پشتی Xbox X، پورت‌های این کنسول را افشا کرد!

روز گذشته در جریان کنفرانس AMD، تصویری از نمای پشتی کنسول Xbox X نمایش داده شد که پورت‌های این محصول در آن رویت شد!
۱۳۹۸/۱۰/۱۸

روز گذشته، کنفرانس معرفی محصولات AMD در CES 2020 برگزار شد و در خلال این رویداد، تصویری از نمایی پشتی کنسول Xbox X نشان داده شد که پورت‌های این دستگاه را به نمایش گذاشت.

متأسفانه بعد از ارائه این کنفرانس، مسئولان AMD مدعی شدند که تصویر ارائه شده از سوی منبع معتبر و قابل اعتمادی دریافت نشده و نمی‌توان هیچ مهر تأییدی روی آن زد.

image

 

اما حالا شخصی به نام Brad Sams از موسسه Thuttott که از جمله منابع معتبر در زمینه افشای اخبار معتبر دز حوزه کنسول بعدی مایکروسافت به حساب می‌آید، با انتشار تصویر زیر، پورت‌های ایکس باکس ایکس را به نمایش گذاشت. البته اون تا به این لحظه، هنوز تصویر دقیق و واقعی این کنسول را از نزدیک ندیده است، اما طی صحبت‌هایی که با منابع معتبر به عمل آورده، از صحت این تصویر مطمئن شده است.

همان طور که در تصویر می‌بینید، تنها یک پورت HDMI در پشت بدنه دستگاه دیده می‌شود. در کنار آن، دو پورت USB دیده مش‌شود که متأسفانه از نوع USB-A بوده و مسئولان سامسونگ از قرار دادن درگاه USB-C سر باز زده‌اند. پورت‌های Ethernet، صدا و پاور، از جمله دیگر درگاه‌های ورودی این کنسول به حساب می‌آید. همچنین یک پورت مرموز در این میان به چشم می‌خورد که تا به این لحظه، هیچ حرف و حدیثی در مورد آن به میان نیامده است. اما آقای Sams مدعی است که احتمالا این پورت مخصوص توسعه دهندگان یا Debugger‌ ها است. دو درگاه ورود و خروج هوا نیز در دو سمت این پورت ها قرار گرفته است.

image

 

اما حالا مسلما سوال‌های زیادی در اذهان کاربران وجود دارد. اینکه چرا تنها یک پورت HDMI برای این کنسول در نظر گرفته شده است؟ یا از طرف دیگر، چرا مسئولان سامسونگ از ارائه پورت USB-C امتناع کرده و به جای آن، دو پورت USB-A برای این دستگاه در نظر گرفته‌اند؟

لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم که مدیران و مهندسان مایکروسافت، چه توضیحی برای این سوالات دارند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

بی نام

۱۳۹۸/۱۰/۱۸
مسئولان سامسونگ؟ خخخ ادمین پسرم اون مایکروسافته