خانهاخبار
CES 2020: آیفون خود را با مواد ارگانیک تزئین کنید!

CES 2020: آیفون خود را با مواد ارگانیک تزئین کنید!

شرکت Incipio که از جمله برندهای معروف در زمینه تولید لوازم جانبی به حساب می‌آید، به تازگی در همایش جهانی CES 2020 از قاب آیفون جدیدی رونمایی کرده است.
۱۳۹۸/۱۰/۱۸

اگر از علاقمندان به لوازم جانبی باشید، مطمئنا با برند Incipio آشنایی دارید. این شرکت از جمله نام‌های مشهور در زمینه تولید لوازم جانبی در دنیا به حساب می‌آید. محصولات جدید این برند برای آیفون 11 و مدل پرو آن، از مواد ارگانیک و دوست دار محیط زیست تولید شده است که نام آن را Organicore گذاشته‌اند. بیایید با هم نگاه نزدیک تری به مشخصات این قاب‌ها بیاندازیم.

همان طور که اشاره شد، شرکت Incipio به تازگی از قاب‌های جدیدی که برای آیفون‌های جدید اپل طراحی و تولید شده، رونمایی کرده است. این قاب‌ها از مواد گیاهی که با نام Organicore از آنها یاد می‌شود، تولید شده است.

طبق اعلام شرکت تولید کننده، این قاب‌‌ها پس از شش ماه دچار شکستگی می‌شوند، به دلیل آنکه از کمپوست‌های سخت تولید شده‌اند. بد نیست بدانید که این قاب‌ها در صورت شکستن، امکان بازگشت به چرخه تولید مجدد را دارا هستند.

image

 

همچنین در ساخت این قاب‌ها از جوهر مبتنی بر آب بهره برده می‌شود. قابل ذکر است که این کیس‌ها کاملا قابل بازیافت بوده و از شارژ وایرلس (بی‌سیم) نیز پشتیبانی می‌کنند. اگر از بابت امنیت آن‌ها هنگام افتادن گوشی از دست نگران هستید، باید بگوییم که بر اساس اعلام شرکت سازنده، در صورت افتادن از ارتفاعی کمتر از 2 متر، اتفاقی برای قاب و گوشی شما نخواهد افتاد.

ااگر به دنبال خرید این قاب‌ها هستید، باید بگوییم که از همین امروز از وب سایت Incipio در دسترس قرار گرفته‌اند. قیم تمامی مدل‌های خانواده آیفون 11 برابر با 39.99 دلار خواهد بود. رنگ بندی آن نیز به شرح زیر است:

  • سبز
  • خاکستری
  • سنگی
  • کاجی تیره
  • بژ
  • سیاه

شرکت Incipio مدعی شده است که در آینده نزدیک، گوشی‌های بیشتری را به خط تولید این کیس‌ها اضافه خواهد کرد. همچنین قصد تولید چنین قاب‌هایی برای ایرپاد نیز در سر مدیران این شرکت وجود دارد.

image

 

آیا در صورت موجود شدن، از چنین قاب‌هایی استقبال خواهید کرد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)