خانهاخبار
CES 2020: نیکون دوربین Coolpix P950 را با زوم 83 برابری معرفی کرد

CES 2020: نیکون دوربین Coolpix P950 را با زوم 83 برابری معرفی کرد

نیکون در خلال رویداد CES امسال از دوربین جدیدی به نام Coolpix P950 رونمایی کرد که قابلیت ضبط 4K دارد و از زوم 83 برابری پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۸/۱۰/۱۷

شرکت نیکون از نسخه به‌روزشده دوربین Coolpix P900 با نام Coolpix P950 رونمایی کرد. هرچند این دوربین به اندازه زوم ۳۰۰۰ میلی متری P1000 خوب نیست، اما از قابلیت بزرگ‌نمایی ۸۳ برابری برخوردار است که در دوربین‌های ۳۵ میلی متری معادل زوم ۲۰۰۰ میلی متری در نظر گرفته می‌شود. این میزان از زوم برای تصویربرداری از هواپیماهایی که از جلوی ماه می‌گذرند یا درخشش چشم پرندگان در فواصل دور کافی است.

image

با وجود این که Coolpix P950 از همان سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با اندازه ۱/۲.۳ اینچی استفاده می‌کند، اما مقدار نقاط EVF آن ۲.۴ میلیون است که دو برابر رزولوشن مدل قبلی به حساب می‌آید. این دوربین حالا می‌تواند فیلمبرداری 4K انجام دهد و در نتیجه توانایی ضبط آن از فواصل دورتر ارتقا می‌یابد. چنین قابلیتی به منظور عکاسی از حیات وحش یا ورزش بسیار مفید خواهد بود.

Coolpix P950 می‌تواند با نرخ ۷ فریم بر ثانیه و در شرایط کم‌نور با ISO 6400 تصویربرداری کند. این دوربین از قابلیتی اختیاری به نام DF-M1 بهره‌مند است که به شما در پیدا کردن سوژه‌ها و عکاسی از فواصل دور کمک می‌کند. Coolpix P950 از ماه فوریه با قیمت ۸۰۰ دلار وارد بازار می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)