خانهاخبار
CES 2020: لنوو از تبلتی با قابلیت تبدیل به نمایشگر هوشمند رونمایی کرد

CES 2020: لنوو از تبلتی با قابلیت تبدیل به نمایشگر هوشمند رونمایی کرد

لنوو به تازگی در نمایشگاه CES 2020 دست به معرفی نسل دوم تبلت ارزان قیمت خود به نام Smart Tab M10 زده است.
۱۳۹۸/۱۰/۱۷

شرکت لنوو یکی دیگر از شرکت کنندگان رویداد جهانی CES 2020 به حساب می‌آید. این برند به تازگی نسل دوم تبلت ارزان قیمت خود با نام Smart Tab M10 با رزولوشون فول اچ دی را رونمایی کرده است.

از نام این مدل، مسلما چیز خاصی دستگیر اهالی دنیای تکنولوژی نمی‌شود. اما بد نیست بدانید که نسبت به مدل پیشین، این تبلت به یک استند مجهز است که با قرارگیری روی آن، امکان تبدیل شدن به نمایشگر دوم برای دستگاه‌های دیگر را دارا است.

Smart Tab M10 به یک نمایشگر 10.3 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز است. اسپیکرهایی که در دو طرف بدنه این دستگاه قرار گرفته، ویژگی صدای Dolby Atmos را در اختیار کاربر می‌گذارد. استندی که در بالا از آن صحبت کردیم، به صورت پیش فرض درون جعبه قرار گرفته و نیازی به پرداخت هزینه اضافه برای خرید آن وجود ندارد. به این ترتیب شما می‌توانید از این تبلت به عنوان نمایشگر دوم محصولی دیگر استفاده کنید.

image

 

زمانی که این تبلت را روی استند مربوطه با نام Smart Charging Station قرار دهید، می‌توانید دوربین‌های امنیتی خود را رصد کنید، آب و هوا را چک کنید، یا امنیت منزل خود را به کمک سیستم هوشمند بررسی نمایید. 

مسئولان لنوو همچنین به این موضوع اشاره کرده‌اند که این تبلت، قابلیت ثبت چند اکانت مختلف و تشخیص چهره را نیز داراست. به این ترتیب تنها با اسکن تصویر صورت کاربر، می‌تواند بین یوزرها سوییچ کند. همچنین حالت بروز شده Kid's Mode نیز به والدین، امکان اعمال کنترل بیشتری روی فرزندان را می‌دهد.

به عنوان یک ویژگی خلاقانه این تبلت، می‌توان به این حالت اشاره کرد: زمانی که دستگاه تشخیص دهد که شما در خیابان یا جاده پر از دست انداز در حال حرکت هستید، به کاربر هشدار می‌دهد که دست از کار کردن با آن بکشد!

image

 

تبلت Smart Tab M10 لنوو در سال جاری با قیمت 190 دلار و مجهز به گوگل اسیستنت، در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)