خانهاخبار
CES 2020: ادوبی با کمک اینتل ویدیوهای افقی را به حالت عمودی تبدیل می‌کند

CES 2020: ادوبی با کمک اینتل ویدیوهای افقی را به حالت عمودی تبدیل می‌کند

سفیر جهانی شرکت ادوبی با حضور در کنفرانس اینتل روی صحنه آمد تا قابلیتی را نمایش دهد که با کمک هوش مصنوعی آن‌ها و تراشه‌های آیس لیک اینتل ممکن شده است.
۱۳۹۸/۱۰/۱۸

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های کنفرانس اینتل در نمایشگاه CES امسال زمانی بود که جیسون لوین، سفیر جهانی Adobe Creative Cloud، روی صحنه آمد تا درباره اهمیت هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در کامپیوترهای شخصی صحبت کند. او که به درخواست معاون اجرایی اینتل، گرگوری برایانت، به روی صحنه آمده بود، سعی کرد نشان دهد که هوش مصنوعی پردازنده‌های آیس لیک اینتل چه توانایی‌هایی در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

image

آقای لوین نشان داد که با کمک موتور هوش مصنوعی Adobe Sensei و تراشه‌های اینتل چقدر راحت می‌توان پس‌زمینه تصاویر را حذف و سوژه‌ها را انتخاب کرد. او همچنین بخشی از فناوری ویدیوهای عمودی مبتنی بر هوش مصنوعی ادوبی را به نمایش گذاشت که اجازه می‌دهد خیلی سریع از روی ویدیوهای افقی بتوانید کلیپ عمودی بسازید. این فناوری ویدیوها را صرفا برش نمی‌دهد، بلکه می‌تواند سوژه‌ها را دنبال کرده و تمرکز خود را روی آن‌ها نگه دارد تا ادیتورها مجبور نباشند به صورت دسترسی ویدیوهای مدنظر خود را برای سرویس‌هایی مثل اینستاگرام یا اسنپ‌چت ویرایش کنند.

این شرکت در مراسم ویژه خود از نسل جدید پردازنده‌های گرافیکی Xe نیز رونمایی کرد و گفت که این GPU را با پردازنده‌های تایگر لیک روانه بازار می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)