خانهاخبار
CES 2020: سن‌دیسک از اولین درایو 8 ترابایتی SSD رونمایی کرد

CES 2020: سن‌دیسک از اولین درایو 8 ترابایتی SSD رونمایی کرد

شرکت سن‌دیسک در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی از نمونه پروتوتایپ اولین درایو ۸ ترابایتی SSD رونمایی کرد. این محصول ظرفیت و سرعتی بسیار بالاتر از نمونه‌های موجود در بازار دارد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۷

اگر به دنبال خرید یک درایو SSD قابل حمل هستید، احتمالا اکثر گزینه‌هایی که پیش روی خود می‌بینید دارای حداکثر ظرفیت ۲ یا نهایتا ۴ ترابایت هستند. ولی حالا شرکت سن‌دیسک در CES 2020 از پروتوتایپ درایو SSD جدیدی با ظرفیت ۸ ترابایت رونمایی کرده است.

این شرکت می‌گوید محصول جدید آن‌ها پرظرفیت‌ترین درایو SSD در اندازه جیبی است که می‌تواند با سرعت ۲۰ گیگابیت بر ثانیه اطلاعات جابجا کند. اندازه این درایو کمی از درایوهای Extreme Portable External SSD موجود بزرگ‌تر است، ولی با توجه به ظرفیت بسیار بیشتر و سرعت چهار برابری آن این مسئله عادی است.

image

از آن‌جایی که درایو ۸ ترابایتی سن‌دیسک یک پروتوتایپ است، نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که سن‌دیسک چه زمانی رسما این SSD جدید را راهی بازار خواهد کرد. اما چون فعلا شمار درایوهای ۴ ترابایتی هم آن قدرها زیاد نیست، به نظر می‌رسد که هنوز زمان لازم است تا بازار برای پذیرش این ظرفیت بالای SSD آماده شود. با این حال، عجیب نیست اگر سن‌دیسک به اولین شرکتی تبدیل شود که درایو ۸ ترابایتی SSD عرضه می‌کند، چون آن‌ها چند ماه پیش برای نخستین بار کارت ۱ ترابایتی microSD را هم روانه بازار کردند.

یکی از محصولاتی که به‌زودی از سوی این شرکت وارد بازار می‌شود فلش ۱ ترابایتی Ultra Dual Drive Luxe است. این دستگاه به لطف استفاده از کانکتور دوگانه می‌تواند با دستگاه‌های مجهز به USB-A و USB-C کار کند. طراحی تمام فلزی فلش جدید سن‌دیسک ظاهر بسیاری جذابی دارد و باعث می‌شود به‌راحتی بتوانید آن را کنار کلیدهای خود قرار دهید. این فلش در ادامه فصل زمستان به بازار می‌آید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)