خانهاخبار
CES 2020: کروم بوک ایسوس Flip C436 از راه رسید

CES 2020: کروم بوک ایسوس Flip C436 از راه رسید

ایسوس از کروم بوک جدید خود در نمایشگاه CES 2020 رونمایی کرد. کروم بوک ایسوس Flip C436 به پردازنده نسل دهم اینتل مجهز شده است.
۱۳۹۸/۱۰/۱۷

سال گذشته شرکت ایسوس از کروم بوک Flip C434 رونمایی کرد و امسال نسخه جدید آن را در معرض دید عموم قرار داد. این شرکت کروم بوک Flip C436 را معرفی کرده است و همانطور که می‌توان از نام آن حدس زد، در مقایسه با نسل گذشته با پیشرفت‌هایی همراه بوده است. این کروم بودک مانند نسل گذشته خود از بدنه منیزیمی بهره می‌برد، با این تفاوت که وزن و ضخامت آن کاهش پیدا کرده است. ایسوس اعلام کرده Flip C436 سبک‌ترین و باریک‌ترین کروم بوک 14 اینچی موجود در بازار محسوب می‌شود. ضخامت این محصول برابر با 13.7 میلی‌متر بوده و وزن آن به 1.08 کیلوگرم می‌رسد. این دستگاه از نمایشگر لمسی با رزولوشن 1080p بهره می‌برد که حاشیه‌های کمی در اطراف آن به چشم می‌خورد.

قدرت کروم بوک ایسوس Flip C436 توسط پردازنده‌های نسل دهم اینتل تامین می‌شود که بالاترین نسخه آن دارای پردازنده اینتل Core i7 است. کاربران در بالاترین مدل این کروم بوک به 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD دسترسی پیدا می‌کنند. این مدل از وای فای 6 و بلوتوث 5.0 بهره می‌برد که در مقایسه با مدل گذشته، بهبود داشته است. ایسوس پورت‌‌های قدیمی را از این کروم بوک خود حذف کرده و تنها دو پورت USB-C برای آن در نظر گرفته است. احتمالا این شرکت تایوانی به علت کاهش ضخامت این کروم بوک مجبور به حذف پورت‌های اضافه شده است.

image

در حالی که کروم بوک Flip C434 تا 10 ساعت شارژدهی دارد، مدل جدید آن تا 12 ساعت کاربر را همراهی می‌کند. مشخصات فنی این کروم بوک به گونه‌ای بوده که تاییدیه برنامه Project Athena اینتل را کسب کرده است. این تاییدیه مشخصات فنی مناسب و شارژدهی بالای باتری را تضمین می‌کند. لازم به ذکر است؛ نسخه‌های مجهز به پردازنده اینتل Core i5 و Core i7 کروم بوک Flip C434 نیز تاییدیه برنامه اینتل را دریافت کرده‌اند. کروم بوک جدید ایسوس با توجه به بدنه فلزی و همچنین سنسور اثر انگشت، بیشتر از یک کروم بوک به لپ تاپ‌های ویندوزی پریمیوم شباهت دارد.

کروم بوک ایسوس Flip C436 در نیمه اول سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود. در حال حاضر قیمت این محصول اعلام نشده؛ با این حال مدل پایه ایسوس Flip C434 با قیمتی نزدیک به 550 دلار وارد بازار شد. علاوه بر ایسوس، سامسونگ نیز از کروم بوک جدید خود با نام گلکسی کروم بوک رونمایی کرده که از طراحی جذابی بهره می‌برد. قیمت پایه این کروم بوک سامسونگ برابر با 999 دلار است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)