خانهاخبار
CES 2020: ایسوس از لپ تاپ ZenBook Duo رونمایی کرد

CES 2020: ایسوس از لپ تاپ ZenBook Duo رونمایی کرد

ایسوس در نمایشگاه CES 2020 لپ تاپ ZenBook Duo را معرفی کرد. این لپ تاپ از دو نمایشگر بهره می‌برد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۷

شرکت‌ها از محصولات جدید خود در نمایشگاه CES 2020 رونمایی می‌کنند. به تازگی شرکت ایسوس لپ تاپ ویژه خود با نام ZenBook Duo را در معرض دید عموم قرار داده است. این لپ تاپ از دو نمایشگر بهره می‌برد که نمایشگر دوم در بالای کیبورد خودنمایی می‌کند. در گذشته شاهد این سبک طراحی در لپ تاپ ایسوس ZenBook Pro Duo بودیم. این لپ تاپ جذاب در سه ماهه اول 2020 وارد بازار می‌شود، البته هنوز قیمت آن اعلام نشده است.

ویژگی اصلی لپ تاپ ZenBook Duo ایسوس مربوط به صفحه نمایش دوم آن می‌شود. برخلاف تاچ بار مورد استفاده در مک بوک پرو که شامل دکمه‌های Function و چندین ویژگی محدود می‌شود، لپ تاپ ZenBook Duo از یک صفحه نمایش دوم کامل برخوردار است. کاربران می‌توانند برنامه‌ها را از نمایشگر اصلی به پنل دوم منتقل کرده و چندین برنامه را در کنار یکدیگر اجرا کنند. ZenBook Duo جدیدترین لپ تاپ ایسوس مجهز به نمایشگر دوم محسوب می‌شود.

image

لپ تاپ ZenBook Duo در مقایسه با نسخه پرو ابعاد کوچکتری دارد. این لپ تاپ به صفحه نمایش 12.6 اینچی مجهز شده و وزن آن به 1.5 کیلوگرم می‌رسد. وزن نسخه پرو این لپ تاپ برابر با 2.5 کیلوگرم است. ابعاد کوچکتر و وزن کمتر، حمل راحت‌تر آن را امکان‌پذیر می‌کند. این لپ تاپ را می‌توان با محصولاتی مانند اچ پی اسپکتر 13 و دل XPS 13 مقایسه کرد. کاهش ابعاد به معنای استفاده از قطعات فنی ضعیف‌تر در این لپ تاپ است.

این لپ تاپ ایسوس از کارت گرافیک انویدیا GeForce MX250 بهره می‌برد. این کارت گرافیک قادر به اجرای کارهای روزمره بوده و می‌تواند برخی بازی‌ها را نیز اجرا کند. قدرت این محصول توسط پردازنده نسل دهم اینتل تامین می‌شود و در بالاترین نسخه دارای 16 گیگابایت رم است. ایسوس با عرضه لپ تاپ‌های سری ZenBook Duo می‌تواند در چندین بخش با لپ تاپ‌های مطرح بازار رقابت کند. نسخه 15 اینچی رقیب محصولاتی مانند مک بوک پرو اپل محسوب می‌شود و نسخه کوچکترآن می‌تواند با محصولاتی مانند هوآوی میت بوک ایکس پرو و Dell XPS 13 رقابت کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)