خانهاخبار
نوبیا رد مجیک 5G دوربین سه‌گانه خواهد داشت

نوبیا رد مجیک 5G دوربین سه‌گانه خواهد داشت

بر اساس تصویری که نمونه دوربین نوبیا رد مجیک 5G توسط مدیرعامل این شرکت به اشتراک گذاشته شده، تلفن هوشمند مذکور دوربینی سه‌گانه خواهد داشت.
۱۳۹۸/۱۰/۱۷

زمان زیادی از آغاز سال ۲۰۲۰ میلادی نگذشته اما اخبار مربوط به پرچمداران سال جدید خیلی زود به سطح اینترنت راه پیدا کرده است. در جدیدترین خبر، مدیرعامل شرکت نوبیا، نی فی، اطلاعاتی پیرامون تلفن هوشمند گیمینگ بعدی این شرکت منتشر کرده که در ادامه آن را به اطلاع شما می‌رسانیم.

نوبیا رد مجیک 5G که احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده خواهد کرد. به‌علاوه، آقای فی تصویری از نمونه دوربین این گوشی را به اشتراک گذاشته که در آن برچسب مربوط به دوربین سه‌گانه موبایل نوبیا دیده می‌شود. برچسب مذکور که در تصویر زیر پیداست عبارت SHOT ON NUBIA TRIPLE CAMERA را نشان می‌دهد.

image

گوشی موردانتظار نوبیا با کمک چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام از شبکه‌های مستقل و غیرمستقل 5G پشتیبانی خواهد کرد. نوبیا رد مجیک 5G می‌تواند اولین موبایل گیمینگی باشد که از 5G دوگانه پشتیبانی می‌کند. پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۶۵ چهار دارای چهار هسته با معماری کورتکس A77 و چهار هسته با معماری کورتکس A55 است. این چیپست یک پردازنده گرافیکی از نوع آدرنو ۶۵۰ دارد که توان آن نسبت به نسل قبلی ۲۵ درصد افزایش یافته است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)