خانهاخبار
CES 2020: کیس‌های سری Creator 400 ام اس آی، مخصوص علاقمندان به تولید محتوا

CES 2020: کیس‌های سری Creator 400 ام اس آی، مخصوص علاقمندان به تولید محتوا

کیس‌های سری Creator 400 برند MSI که به تازگی در نمایشگاه CES 2020 معرفی شد، مطمئنا علاقمندان به تولید کننده‌ها یا حتی گیمرها را راضی نگه خواهد داشت.
۱۳۹۸/۱۰/۱۷

همان طور که می‌دانید، نمایشگاه جهانی CES 2020 در حال برگزاری است و برند MSI یکی از شرکت کنندگان در این رویداد به حساب می‌آید.

لحظاتی پیش کیس‌های سری Creator 400 این برند به دنیای تکنولوژی معرفی شد. 

از نظر نمای بیرونی، با یک بدنه به رنگ خاکسری فضایی روبرو هستیم که کاملا برای تولید کنندگان محتوا یا طراحان مناسب به نظر می‌رسد. قسمت کناری این دستگاه نیز از جنس شیشه گرماده و محافظت شده به ضخامت 5.4 میلیمتر ساخته شده است. اولین بار است که چنین محصولی با این سبک از طراحی به بازار عرضه خواهد شد.

image

 

همچنین در ساخت این دستگاه از موادی کمک گرفته شده که عایق صوتی بوده و صداهایی که توسط قطعات سخت‌افزاری درون آن تولید می‌شود، به هیچ عنوان به خارج راه پیدا نخواهد کرد. به این ترتیب طراحان و تولید کنندگان محتوا می‌توانند در سکوت کامل، به امورات خود رسیدگی کنند.

کیس‌های سری Creator 400 از نظر زیبایی شناسی، حس و حال جدیدی را به کاربران خود هدیه می‌دهد. همچنین این کیس به صورت پیش فرض از یک پاور داخلی بهره می‌برد که به این ترتیب، قسمت اعظمی از سیم‌ها و کابل کشی‌ها از بین رفته و فضا برای قطعات سخت افزاری دیگر باز شده است.

image

 

این کیس همچنین با قطعات سخت‌افزاری جدید از جمله انواع مادربوردها یا سیستم‌های خنک کننده به صورت کامل سازگار است. درب آلومینیومی جلوی این کیس، امکان نصب سه سیستم خنک کننده در جلو و پشت را برای کاربر فراهم می‌کند. در سایر نقاط امکان نصب پردازنده‌ها یا کارت‌های گرافیک با هر نوع سایزی وجود دارد.

همان طور که اشاره شد، بدنه این کیس از جنس شیشه طراحی شده و به این ترتیب، امکان سازگار شدن با هر نوع سطحی را داراست و از طرف دیگر، قابلیت نمایش رنگ‌های اجزای سخت‌افزاری نیز وجود خواهد داشت و به این ترتیب هنگام روشن بودن سیستم، فضای زیبایی هنگام کار با آن به وجود می‌آید.

متأسفانه در حال حاضر، هیچ گونه حرف و سخنی در مورد قیمت و تاریخ عرضه آن عنوان نشده است. مطمئنا در اولین فرصت به محض ارائه چنین اطلاعاتی، شما را در جریان خواهیم گذاشت.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)