خانهاخبار
محافظ نمایشگر گوشی Mi 10 برخی مشخصات سخت افزاری آن را افشا کرد!

محافظ نمایشگر گوشی Mi 10 برخی مشخصات سخت افزاری آن را افشا کرد!

مسئولان شیائومی در تدارک آن هستند تا گوشی های Mi 10 و Mi 10 Pro را به زودی معرفی کنند و به همین دلیل، اخبار پیرامون این محصولات در حال افزایش است.
۱۳۹۸/۱۰/۱۴

رفته رفته به رویداد جهانی MWC 2020 نزدیک می‌شویم و برخی شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی، خود را برای آن آماده می‌کنند. شیائومی یکی از برندهایی است که دو محصول جدید خود، یعنی Mi 10 و Mi 10 Pro را برای این همایش آماده کرده است. 

MWC 2020 قرار است تا در ماه فوریه برگزار شود. پیش تر مشخصات کامل هر دو گوشی هوشمند یاد شده در رسانه‌های خبری منتشر شده بود و امروز، نوبت به انتشار تصویری از محافظ صفحه Mi 10 رسیده است.

طبق این عکس، باید انتظار یک صفحه نمایش خمیده را داشته باشیم که دست کم، این اتفاق در دو سمت آن روی خواهد داد و ممکن است این خمیدگی روی چهار طرف نمایشگر رخ دهد.

image

 

آنچنان که از این تصویر بر می‌آید، حاشیه‌های اطراف نمایشگر بسیار کم است و تنها در قسمت پایین، شاهد قرارگیری حاشیه چند میلیمتری هستیم. اما با این وجود، حاشیه قسمت پایین از گوشی‌های نسل پیشین این برند باز هم کمتر است. در قسمت بالایی، هیچ گونه حفره‌ای دیده نمی شود. این بدان معناست که بریدگی نمایشگر وجود نخواهد داشت و همین موضوع باعث شده تا فکر و ذکر اهالی دنیای تکنولوژی، به سمت دوربین سلفی پنهان شده درون نمایشگر برود.

البته شخص افشا کننده این تصویر معتقد است که حفره‌هایی درون نمایشگر وجود خواهند داشت که در آینده آنها را خواهیم دید. پس جا تعجبی باقی نخواهد ماند اگه حفره یا حفره‌هایی را درون نمایشگر می 10 و می 10 پرو شاهد باشیم. احتمال وجود دوربین سلفی پاپ آپ در این محصول هم هم تا حدودی وجود دارد. به این ترتیب باید تا برگزاری رویداد جهانی MWC 2020 منتظر بمانیم و ببینیم که شیائومی برای کاربران خود، چه قابلیت هایی را در نظر گرفته و نسخه نهایی Mi 10 و Mi 10 Pro با چه ویژگی‌هایی همراه است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)