خانهاخبار
گلکسی فولد 2 احتمالا شارژ فوق سریع خواهد داشت

گلکسی فولد 2 احتمالا شارژ فوق سریع خواهد داشت

با توجه به شواهدی که از فایل‌های APK پوسته One UI 2.0 به دست آمده، به نظر می‌رسد که گلکسی فولد 2 سامسونگ از قابلیت شارژ فوق سریع پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۸/۱۰/۱۴

کمتر از یک هفته از آغاز سال جدید میلادی می‌گذرد اما هیجان گوشی‌های جدید سال ۲۰۲۰ از همین حالا شروع شده است. سامسونگ ساعاتی پیش دو گوشی مورد انتظار گلکسی اس ۱۰ لایت و گلکسی نوت ۱۰ لایت را معرفی کرد تا آن‌ها را در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی به نمایش بگذارد. اما این دو احتمالا تنها تلفن‌های هوشمند سامسونگ نیستند که در CES 2020 به نمایش در می‌آیند، چون طبق شایعات ممکن است شاهد حضور موبایل تاشوی بعدی کره‌ای‌ها در این رویداد باشیم.

چند روز پیش، خبرگزاری Yonhap در مطلبی اعلام کرد که گوشی تاشوی بعدی سامسونگ زودتر از سری گلکسی اس ۱۱ (یا گلکسی اس ۲۰) به بازار می‌آید. حالا خبر دیگری منتشر شده که احتمالا ما را با یکی از ویژگی‌های جذاب گلکسی فولد ۲ آشنا می‌کند.

وب‌سایت XDA Developers با بررسی فایل‌های APK آپدیت جدید پوسته One UI 2.0 در گلکسی نوت ۹ به چند مورد جذاب برخورده است. این فایل‌های APK پارسال موجب افشای بسیاری از قابلیت‌های دوربین گلکسی اس ۱۰ شد و حالا به نظر می‌رسد که از قابلیت شارژ Super Fast گلکسی فولد ۲ خبر می‌دهد.

فایلی که XDA به آن اشاره می‌کند دارای عنوان bloom_front_charging_effect_superfast است که در هنگام وصل شدن دستگاه به شارژر انیمیشنی را روی آن اجرا می‌کند. اگر به خاطر داشته باشید، قبلا از Bloom به عنوان اسم رمز گلکسی فولد ۲ یاد شده بود. اگر گوشی جدید کره‌ای‌ها از قابلیت شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی کند، این قابلیت با توجه به ظرفیت احتمالا پایین باتری گلکسی فولد ۲ اهمیت زیادی پیدا خواهد کرد، چرا که طبق شایعات می‌دانیم این گوشی دو باتری خواهد داشت که ظرفیت یکی از آن‌ها ۹۰۰ میلی آمپر ساعت است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)