خانهاخبار
آیفون‌های 2020 با نمایشگری نازک‌تر و کم مصرف‌تر عرضه می‌شوند

آیفون‌های 2020 با نمایشگری نازک‌تر و کم مصرف‌تر عرضه می‌شوند

خبری که این روزها مجددا مهر تایید روی آن خورده است، حکایت از عرضه آیفون‌های نسل بعد با نمایشگری نازک‌تر دارد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۴

طبق گزارش جدیدی که توسط The Elec با همکاری MacRumors منتشر شده، ظاهرا کمپانی LG با ایجاد تغییراتی در خط تولید خود و سوییچ کردن روی نسل ششم پنل‌های OLED، موفق به تولید نمایشگرهایی با ضخامتی کمتر نسبت به موارد موجود شده است. حال آن‌ها باید با اضافه کردن ابزاری جدید، این تکنولوژی را به صفحه نمایش‌های گوشی‌های هوشمند بیاورند.

بد نیست بدانید که نمایشگر آیفون 11 و مدل پرو آن نسبت به نسل پیشین، از ضخامت بیشتری برخوردار است و بازگشت به پنل‌هایی با ضخامت کمتر، مطمئنا باعث خوشحالی بیشتر کاربران خواهد شد. اما هنوز مشخص نیست که آیا کمپانی اپل را می‌توان یکی از مشتریان پنل‌های جدید LG به حساب آورد یا خیر.

image

استفاده از تکنولوژی LTPO یا پلی کریستال اکسید دمای پایین باعث می‌شود تا پیکسل‌ها بتوانند به تنهایی خاموش یا روشن شوند و به این ترتیب، 15 درصد انرژی کمتری نسبت به LTPS یا پلی سیلیکون دمای پایین مصرف شود. فناوری LTPS، در حال حاضر روی گوشی های خانواده آیفون 11 مورد استفاده قرار گرفته است.

اپل در حال حاضر، از تکنولوژی LTPO روی اپل واچ ها استفاده می‌کند و مطمئنا اعمال این تغییر روی آیفون‌ها، باعث پیشرفت و بهتر شدن نسل بعد این گوشی هوشمند خواهد شد.

اما این اولین باری نیست که خبر اضافه شدن فناوری LTPO به نسل بعد آیفون‌ها شنیده می‌شود، لذا باید منتظر ماند و دید که این شایعات و حرف و حدیث‌ها، تا چه اندازه صحت داشته و آیا شاهد اعمال تغییراتی خواهیم بود یا خیر.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)