خانهاخبار
رندر کیس‌های گلکسی S20 سامسونگ منتشر شد

رندر کیس‌های گلکسی S20 سامسونگ منتشر شد

فروشگاهی در فنلاندی تصاویر مربوط به کیس‌های گلکسی S20 سامسونگ را در وب‌سایت خود قرار داده تا بتوانیم از جوانب مختلف طراحی این تلفن هوشمند را ببینیم.
۱۳۹۸/۱۰/۱۴

خرده‌فروش آنلاین فنلاندی Luurinetti به‌تازگی کیس‌های مربوط به نسل بعدی پرچمداران سری گلکسی اس را اضافه کرده است. این سری که پیش از این با نام گلکسی S11 شناخته می‌شد و حالا احتمالا باید آن را با اسم گلکسی S20 خطاب کنیم سه مدل دارد: گلکسی S20، گلکسی +S20 و گلکسی S20 الترا.

ماژول دوربین گلکسی اس ۲۰ پلاس در این کیس‌ها با رندرهایی مطابقت دارد که قبلا از این تلفن هوشمند منتشر شده بود. اندازه صفحه هم با اطلاعاتی که پیش‌تر درز کرده بود برابر است و پنلی ۶.۷ اینچی را نشان می‌دهد.

گلکسی اس ۲۰ هم با دوربین سه‌گانه‌ای که کنار آن یک سنسور ناشناخته و یک فلش LED وجود دارد دقیقا مشابه رندرهای حساب کاربری OnLeaks است. نمایشگر این گوشی ۶.۴ اینچی برآورد شده و مجددا شایعات قبلی را تایید می‌کند.

البته رندرهای موجود از این کیس‌ها، خصوصا در مورد گلکسی اس ۲۰ الترا، شاید صددرصد دقیق نباشد. در این‌جا همان چینش پراکنده لنزهای دوربین را می‌بینیم که با رندرهای متاخر OnLeaks در تناقض است (علاوه بر این، لنز پریسکوپ هم در آن دیده نمی‌شود).

در این‌جا حتی بین رندرهای مختلف از کیس‌های گلکسی اس ۲۰ الترا هم تفاوت وجود دارد، بنابراین شاید بهتر باشد به رندرهای منتشره از منابع معتبر قبلی متکی بمانیم و صبر کنیم تا تصاویر بیشتری از این تلفن هوشمند منتشر شود.

رندرهای گلکسی اس ۲۰ پلاس:​

رندرهای گلکسی اس ۲۰:

رندرهای گلکسی اس ۲۰ الترا:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)