خانهاخبار
نتفلیکس فهرست محبوب‌ترین فیلم و سریال‌های 2019 را اعلام کرد

نتفلیکس فهرست محبوب‌ترین فیلم و سریال‌های 2019 را اعلام کرد

سرویس استریم نتفلیکس در خبری غیرمنتظره و نامرسوم از سوی این کمپانی، فهرست برترین فیلم و سریال‌های 2019 را خود به اشتراک گذاشته است.
۱۳۹۸/۱۰/۱۱

نتفلیکس در طول سال ۲۰۱۹ به‌آرامی اطلاعاتی را منتشر کرد که از ابتدای تاسیس این سرویس استریم معمولا با عموم مردم به اشتراک گذاشته نمی‌شد. این شرکت اغلب اعلام نمی‌کرد که چند نفر چه محتواهایی را تماشا کرده‌اند و کدام فیلم یا سریال محبوب‌ترین عناوین آن سال بوده‌اند، اما اکنون به نظر می‌رسد که شرایط تغییر کرده است.

اکنون اطلاعاتی از سوی نتفلیکس منتشر شده که به نوعی بهترین فیلم و سریال‌های سال ۲۰۱۹ را در این سرویس مشخص می‌کند. فهرست منتشره از سوی این سرویس استریم شامل محبوب‌ترین محتواهایی است که در سال ۲۰۱۹ در این پلتفرم آنلاین به نمایش درآمده‌اند. همان طور که در ادامه دیده می‌شود، بسیاری از عناوین رتبه‌های بالای این فهرست مربوط به محصولات خود نتفلیکس از جمله Murder Mystery و Stranger Things 3 است.

پیش از این که به سراغ خود فهرست‌ها برویم بهتر است به چند نکته اشاره کنیم. رده‌بندی‌های زیر توسط شرکت‌های مستقل ارزیابی مثل Nielsen تایید نشده‌اند، بنابراین تنها راهی که داریم اعتماد به صداقت نتفلیکس است. به‌علاوه، فهرست‌های زیر بر اساس اکانت‌هایی تهیه شده که حداقل ۲ دقیقه از یک مجموعه تلویزیونی یا فیلم را در ۲۸ روز اول انتشار در این سرویس مشاهده کرده‌اند. اکنون بیایید به سراغ فهرست محبوب‌ترین فیلم‌ها و سریال‌های نتفلیکس آمریکا برویم. نکته جذاب فهرست سریال‌ها حضور نام The Witcher است که کمتر از دو هفته از پخش آن می‌گذرد.

image

۱۰ سریال محبوب نتفلیکس در سال ۲۰۱۹

  1. Stranger Things 3
  2. The Witcher
  3. The Umbrella Academy
  4. Dead to Me
  5. You Season 2
  6. When They See Us
  7. Unbelievable
  8. Sex Education
  9. 13Reasons Why Season 3
  10. Raising Dion 

۱۰ فیلم محبوب نتفلیکس در سال ۲۰۱۹

  1. Murder Mystery
  2. 6Underground
  3. The Incredibles 2
  4. The Irishman
  5. Triple Frontier
  6. Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile
  7. The Highwaymen
  8. Spider-Man: Into the Spider-Verse
  9. Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2
  10. Secret Obsession

در انتها فهرستی ترکیبی از محبوب‌ترین محتواهای انتشاریافته در این سرویس به اشتراک گذاشته شده که به صورت زیر است.

image

۱۰ محتوای محبوب انتشاریافته در نتفلیکس در سال ۲۰۱۹

  1. Murder Mystery
  2. Stranger Things 3
  3. 6Underground
  4. The Incredibles 2
  5. The Irishman
  6. The Witcher
  7. Triple Frontier
  8. Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile
  9. The Umbrella Academy
  10. The Highwaymen

نکته جالبی که این فهرست نهایی در ذهن ما ایجاد می‌کند این است که آیا به‌راستی نتفلیکس در حال تسخیر حوزه سینما و تلویزیون است؟ اگر به عناوین این فهرست توجه کنید به احتمال زیاد بسیاری از آن‌ها را تماشا کرده‌اید یا قصد دارید در آینده تماشا کنید. بنابراین بخش مهمی از محتوای موردنظر شما توسط نتفلیکس ساخته می‌شود. آیا در آینده سال ۲۰۲۰ هم تمام محتواهای این سرویس استریم مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت؟ پاسخ به این سوال همان چیزی است که می‌تواند مسیر حرکت نتفلیکس را در دهه پیش رو مشخص کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۸/۱۰/۱۷
سوال ، بله همین الان شروع کردم سریال lost in space فصل ۲ رو وThe Witcher تماشا میکنم البته از سایت دیبا پس هرچه برای ۲۰۲۰ بده بیرون میبینم چون جذابه .

علی

۱۳۹۸/۱۰/۱۳
اسامی فیلم رو با پوستر میزاشتین