خانهاخبار
اپل احتمالا در حال تولید نسخه RED اپل واچ 5 است

اپل احتمالا در حال تولید نسخه RED اپل واچ 5 است

بر اساس گزارش یک وب‌سایت فرانسوی، شواهدی وجود دارد که تایید می‌کند اپل در حال تولید نسخه PRODUCT) RED) از سری پنجم اپل واچ است.
۱۳۹۸/۱۰/۱۱

بر اساس شواهدی که توسط وب‌سایت فرانوسی WatchGeneration کشف شده است، اپل احتمالا در حال آماده شدن برای عرضه مدل RED از سری ۵ اپل واچ در سال آینده میلادی است. در گزارش این وب‌سایت آمده، اپل واچ PRODUCT) RED) برای مدت کوتاهی در یکی از پایگاه‌های داده نامشخص اپل ظاهر شده و بدنه آلومینیومی داشته است. این دستگاه مطمئنا با رنگ قرمز به بازار می‌آید و در کنار مدل‌های نقره‌ای، خاکستری فضایی و آلومینیوم طلایی اپل واچ ۵ قرار می‌گیرد.

در حال حاضر مشخص نیست که این مدل جدید از سری پنجم اپل واچ در چه تاریخی عرضه خواهد شد، اما بهار سال ۲۰۲۰ می‌تواند زمان مناسبی برای عرضه این محصول باشد. اپل پیش‌تر مدل RED آیفون ۷ و آیفون ۸ را هم در مارس ۲۰۱۷ و آوریل ۲۰۱۸ معرفی کرده بود.

اپل بخشی از عواید حاصل از فروش محصولات RED را به صندوق جهانی مبارزه با ایدز، سل و مالاریا اختصاص می‌دهد. این شرکت تاکنون بیش از ۲۲۰ میلیون دلار به این صندوق کمک کرده و محصولات مختلفی مثل آیفون، کیس‌های آیپد یا هدفون‌ها و بلندگوهای بیتس را تحت عنوان برند RED می‌فروشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)