خانهاخبار
هوآوی میت 30 به رکوردی جدید دست پیدا کرد!

هوآوی میت 30 به رکوردی جدید دست پیدا کرد!

حدود یک ماه پیش، رکورد فروش 7 میلیونی Mate 30 هوآوی در رسانه‌ها منعکس شد و حالا این محصول، به رکوردی جدید دست پیدا کرده است.
۱۳۹۸/۱۰/۱۰

مسئولان هوآوی حدود یک ماه پیش، خبر فروش جهانی 7 میلیونی Mate 30 را به اطلاع رسانه‌های خبر رسانده و این موضوع، به سرعت در دنیا منعکس شد. حالا یکی از موسسه‌های چینی، رسیدن آمار فروش میت 30 به عدد 12 میلیون را تأیید و این خبر را منتشر کرده است.

این خبر با توجه به عرضه محدود و عدم برخورداری این محصول از سرویس‌های گوگل، بسیار شگفت انگیز است. حالا مدیران هوآوی، دستیابی به عدد 20 میلیون به عنوان یکی از اهداف خود برای این محصول در نظر گرفته‌اند و چنانچه چنین چیزی محقق شود، آماری فوق العاده برای محصول کمپانی هوآوی به حساب خواهد آمد.

image

 

در زمانی که گوشی هوشمند میت 30 پرو در اختیار ما بوده است، می‌توانیم به آن لقب یکی از بهترین پرچمداران سال 2019 را بدهیم. دوربین این دستگاه چه در روز و چه در شرایط نوری کم، توانسته عملکرد بسیار خوبی از خود بر جای گذاشته و تصاویر خارق العاده‌ای را ثبت و ضبط کرده است. باتری دستگاه نیز تا حد زیادی رضایت بخش بوده و توانسته بسیاری از کاربران را راضی نگه دارد.

البته جای خالی سرویس‌های گوگل در این محصول، ایراد بسیار بزرگی به حساب می‌آید و سبب شده تا توجه کمتری به آن معطوف شود، اما با این وجود، میت 30 هوآوی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده و آینده درخشانی را پیش ری خود می‌بیند.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)