خانهاخبار
آیفون‌های 2020 تبدیل به بهترین محصولات اپل در سال‌های اخیر می‌شوند؟

آیفون‌های 2020 تبدیل به بهترین محصولات اپل در سال‌های اخیر می‌شوند؟

بر اساس شایعات، سال 2020 با 5 آیفون جدید ملاقات می‌کنیم. آیفون‌های 2020 می‌توانند بهترین گوشی‌های هوشمند اپل در سال‌های اخیر شوند.
۱۳۹۸/۱۰/۹

در سال 2017 شاهد رونمایی از گوشی آیفون X بودیم. این دستگاه باعث شد اپل سری جدیدی به محصولات خود اضافه کند. این گوشی هوشمند از طراحی جدیدی می‌برد و به ویژگی‌های منحصر به فردی مجهز شده بود. بر اساس شایعات و گزارش‌ها، اپل گوشی‌های سال 2020 را با تغییرات زیادی وارد بازار می‌کند. آیفون‌های 2020 در چندین مدل مختلف معرفی خواهند شد. به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد با عرضه نسل دوم آیفون SE که شایعات از آن با نام آیفون 9 یاد می‌کنند، مشتریان بیشتری را جذب کند. گفته می‌شود این دستگاه با قیمت پایه 399 دلار به فروش می‌رسد.

 انتظار می‌رود نسل جدید آیفون SE با نام آیفون 9 در مارس 2020 معرفی شود. این دستگاه که ظاهرا جایگزین آیفون 8 محسوب می‌شود، با قیمت پایه 399 دلار به فروش می‌رسد. آیفون 9 دارای قطعات مشترک زیادی با گوشی آیفون 11 خواهد بود. این گوشی هوشمند برای افرادی توسعه پیدا کرده که علاقه‌ای به طراحی تمام صفحه محصولات جدید اپل نداشته و همچنان به دکمه هوم علاقه دارند. آیفون 9 می‌تواند تبدیل به یک گزینه مناسب برای کاربران سیستم عامل اندروید شود. این افراد می‌توانند با پرداخت هزینه مناسبی، وارد اکوسیستم اپل شوند.

image

اپل در آیفون 9 تمرکز خود را روی سود بدست آمده از فروش هر دستگاه قرار نداده است. این شرکت قصد دارد با ورود افراد جدید به اکوسیستم خود، فروش سرویس‌هایی همانند اپل موزیک و اپل تی وی پلاس را افزایش دهد. آیفون 9 می‌تواند تبدیل به یک موفقیت بزرگ برای اپل شود. آیفون XR در 9 ماهه اولیه سال 2019 پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در بازار بوده و انتظار می‌رود آیفون 11 در ژانویه 2020 این لقب را تصاحب کند. آیفون XR با قیمت پایه 599 و آیفون 11 با قیمت پایه 699 دلار به فروش می‌رسند، البته انتظار می‌رود قیمت آن‌ها در سپتامبر 2020 کاهشی 100 دلاری داشته باشد. قیمت‌های جدید می‌تواند کاربرانی که به گوشی‌های تمام صفحه علاقه دارند را وارد اکوسیستم اپل کنند.

این گوشی‌های هوشمند در مقایسه با آیفون 9 حاشیه سود بیشتری برای اپل در پی خواهند داشت؛ با این حال این شرکت از این محصولات برای افزایش فروش سرویس‌های خود استفاده خواهد کرد. علاوه بر این موضوع، افزایش فروش آیفون‌ها می‌تواند در میزان فروش اپل واچ و همچنین ایرپاد تاثیر مثبت داشته باشد. برخی از کاربران پس از خرید ساعت هوشمند جدید به دنبال دستگاهی هستند که با آن سازگاری داشته باشد.

اپل سال 2020 از محصولات زیادی رونمایی خواهد کرد که یکی از آن‌ها، آیفون 12 با نمایشگر 5.4 اینچی است. این گوشی هوشمند که نسخه بهبودیافته آیفون 11 محسوب می‌شود، در سه بخش بروزرسانی می‌شود. دوربین اصلی دوگانه این دستگاه کیفیت بهتری در مقایسه با گذشته خواهد داشت، ظرفیت باتری آن افزایش پیدا می‌کند و در نهایت قادر به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G خواهد بود. در صورتی که اپل استراتژی مناسبی داشته باشد، می‌تواند صاحبان گوشی‌های آیفون 6، آیفون 7، آیفون 8، آیفون 5 و آیفون SE که به طراحی تمام صفحه علاقه دارند، به خرید آیفون 12 ترغیب کند.

image

انتظار می‌رود آیفون 12 دارای قیمت پایه 649 دلار باشد. این گوشی هوشمند به علت طراحی تمام صفحه، ابعاد کوچکتری در مقایسه با آیفون 8 خواهد داشت. این دستگاه به علت قیمت مناسب خود می‌تواند باعث شود کاربران اندرویدی نیز وارد دنیای اپل شوند. این موضوع مانند آیفون 9، فروش سرویس‌های اپل و محصولات دیگر مانند اپل واچ و ایرپاد را افزایش می‌دهد. این موارد درآمد و در نتیجه سود اپل را افزایش خواهد داد.

آیفون 12 پلاس نیز سال 2020 وارد بازار می‌شود و به عنوان جایگزین مستقیم آیفون 11 شناخته می‌شود. انتظار می‌رود این دستگاه دارای مشخصات مشابه با آیفون 12 باشد؛ با این حال به صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED مجهز شود. این گوشی هوشمند قیمتی پایین‌تر از آیفون 12 پرو خواهد داشت و برای افرادی توسعه پیدا می‌کند که خواهان پرداخت هزینه زیادی برای خرید یک گوشی قدرتمند نیستند. همانطور که می‌توان حدس زد، سال 2020 شاهد ورود آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس به بازار نیز خواهیم بود. این محصولات از دوربین اصلی سه گانه بهره می‌برند و به سیستم سه بعدی مجهز می‌شوند تا عملکرد آن‌ها در زمینه واقعیت افزوده و همچنین ثبت تصاویر پرتره بهبود پیدا کند.

image
بر اساس شایعات، آیفون 12 پرو و 12 پرو مکس به ترتیب با نمایشگرهای 6.1 و 6.7 اینچی OLED وارد بازار می‌شوند. آیفون 12 پرو صاحبان گوشی‌های آیفون X و XS را نشانه گرفته است. آیفون 12 پرو مکس نیز برای صاحبان گوشی‌ آیفون XS مکس و محصولات اندرویدی مانند گوشی گلکسی نوت 10 پلاس درنظر گرفته شده است. تا زمانی که اپل بتواند در زمینه خروج کاربران از اکوسیستم خود موفق عمل کند، نتایج مالی مناسبی خواهد داشت. در صورتی که کاربران تصمیم به خروج از اکوسیستم اپل بگیرند، درآمد و سود این شرکت کاهش پیدا می‌کند و همچنین درآمد مناسبی از محصولاتی مانند اپل واچ و ایرپاد نیز به حساب بانکی این غول دنیای تکنولوژی واریز نخواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)