خانهاخبار
طراحی گلکسی اس 10 لایت در دفترچه راهنمای این گوشی مشاهده شد

طراحی گلکسی اس 10 لایت در دفترچه راهنمای این گوشی مشاهده شد

اخیرا دفترچه راهنمای گلکسی اس 10 لایت به سطح اینترنت راه پیدا کرده و در آن تصویر از طراحی ظاهری این گوشی هوشمند مشاهده می‌شود.
۱۳۹۸/۱۰/۸

حالا چند ماه است که در اخبار می‌خوانیم سامسونگ مشغول کار روی نسخه‌ای ارزان‌تر از خانواده گلکسی اس ۱۰ است. این گوشی از شماره مدل SM-G770F استفاده می‌کند و با نام تجاری گلکسی اس ۱۰ لایت شناخته می‌شود.

اکنون به‌تازگی دفترچه راهنمای این تلفن هوشمند لو رفته که از روی آن می‌توانیم به نکات جالبی درباره طراحی این گوشی دست پیدا کنیم. البته محتویات این دفترچه شامل اطلاعات جدیدی نیست، اما برای یک بار دیگر تایید می‌کند که محصولات سامسونگ در سال آینده دستخوش تغییراتی سراسری در زبان طراحی خود خواهند شد.

در دفترچه راهنمای گلکسی اس ۱۰ لایت که به زبان پرتغالی منتشر شده تصاویری وجود دارد که این گوشی را با حفره دوربین سلفی مرکزی آن نشان می‌دهد. علاوه بر این، در این دفترچه می‌توانیم ببینیم که تمام دکمه‌های دستگاه در سمت راست بدنه قرار گرفته است.

image

این زبان طراحی اکنون مدتی است که به‌واسطه گلکسی نوت ۱۰ و بعد گلکسی A51 و A71 به شمار بیشتری از محصولات سامسونگ راه پیدا کرده است. حالا سامسونگ در نظر دارد که آن را به پرچمداران سری گلکسی اس ۱۱ نیز منتقل کند. چیدمان دوربین عقب مثل گلکسی نوت ۱۰ به صورت عمودی خواهد بود. از سویی، این گوشی برای استفاده از Samsung Pay به NFC نیز مجهز می‌شود.

در خصوص مشخصات سخت‌افزاری، گلکسی اس ۱۰ لایت از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ به همراه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. این دستگاه نمایشگری ۶.۷ اینچی با کیفیت +FHD و یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. دوربین سه‌گانه عقب از یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی اس ۱۰ لایت را به همراه گلکسی نوت ۱۰ لایت در CES 2020 معرفی کند. قیمت احتمالی گلکسی اس ۱۰ لایت ۶۷۹ یورو تخمین زده شده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)