خانهاخبار
مشخصات کامل گوشی Realme X50 5G لو رفت

مشخصات کامل گوشی Realme X50 5G لو رفت

منبعی نسبتا معتبر با انتشار مطلبی به منظور مقایسه اوپو رینو 3 و ریلمی ایکس 50 5G تقریبا تمام مشخصات سخت‌افزاری تلفن هوشمند جدید Realme را فاش کرده است.
۱۳۹۸/۱۰/۸

ریلمی مدتی است که با انتشار گاه و بیگاه اخبار مربوط به X50 5G فضای رسانه‌ای داغی را برای معرفی این تلفن هوشمند در تاریخ ۱۷ دی آماده کرده است. طبق اخبار قبلی این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 765G، دوربین سلفی دوگانه، باتری بزرگی با عمر دو روزه و قابلیت شارژ سریع VOOC 4.0 استفاده خواهد کرد.

حالا به‌تازگی منبعی نسبتا معتبر به مقایسه مشخصات Realme X50 با Oppo Reno 3 پرداخته که همین چند روز پیش رسما معرفی شد. در نتیجه اکنون تقریبا به تمام مشخصات و ویژگی‌های این تلفن هوشمند دسترسی داریم.

ریلمی ایکس 50 دارای بدنه‌ای از جنس پلی‌کربنات با فریم فلزی است که جلو و عقب آن با گوریلا گلس ۵ پوشیده شده. ضخامت این دستگاه ۸.۷ میلی متر و وزن آن ۱۸۵ گرم است. X50 5G نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع LCD با کیفیت +FHD دارد که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

دوربین اصلی این گوشی سنسور ۶۴ مگاپیکسلی GW1 سامسونگ است که همراه با یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک لنز زوم ۵ برابری ۱۳ مگاپیکسلی و یک لنز سوپر ماکروی ۲ مگاپیکسلی به بازار می‌آید. Realme X50 5G در بخش سلفی از لنز ۳۲ مگاپیکسلی GD1 سامسونگ به همراه یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

image

قلب تپنده این تلفن هوشمند چیپست هشت هسته‌ای اسنپدراگون 765G است که از پردازنده گرافیکی آدرنو 620 بهره می‌گیرد. در کنار آن، ۶ یا ۸ گیگ رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 دیده می‌شود.

Realme X50 5G از یک باتری بزرگ ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که به فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی مجهز است. به‌علاوه، همان طور که از نام آن پیداست، این گوشی از 5G پشتیبانی می‌کند، و درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی متری هدفون هم دارد.

ساعاتی پیش در خبری به اطلاع شما رساندیم که گوشی جدید ریلمی حسگر اثر انگشت کناری دارد، حالا می‌توانیم تایید کنیم که X50 5G از NFC و دالبی اتموس نیز پشتیبانی می‌کند. موبایل مذکور همچنین با استاندارد P2i در برابر آب مقاوم است.

ریلمی احتمالا این گوشی را در مدل‌های ۶ + ۱۲۸ گیگی، ۸ + ۱۲۸ گیگی و ۸ + ۲۵۶ گیگی به ترتیب با قیمت‌های ۳۱۵، ۳۶۰ و ۴۰۰ دلار به فروش می‌رساند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)