خانهاخبار
قابلیت پیام‌های زمان‌دار به گروه‌های واتس اپ اضافه می‌شود

قابلیت پیام‌های زمان‌دار به گروه‌های واتس اپ اضافه می‌شود

واتس اپ در جدیدترین نسخه بتای خود از قابلیتی رونمایی کرده که اجازه می‌دهد پیام‌ها بعد از مدت زمان معینی به طور خودکار حذف شوند.
۱۳۹۸/۱۰/۷

با توجه به محبوبیت بالای پیام‌رسان واتس‌اپ طبیعی است که این اپلیکیشن گهگاه قابلیت‌های جدیدی را به کاربران معرفی کند. چند ماه پیش، در ماه اکتبر، شایعات از آزمایش قابلیت جدیدی به نام Disappearing Messages خبر می‌داد که ماهیت آن تاکنون مشخص نبود.

این قابلیت حالا در جدیدترین نسخه واتس‌اپ بتای اندروید به شماره ۲.۱۹.۲۷۵ ظاهر شده و حالا می‌توانیم درک بهتری نسبت به عملکرد آن داشته باشیم. ویژگی مذکور که حالا با نام جدید Delete messages مشاهده می‌شود، به کاربران اجازه می‌دهد بتوانند تنظیمی اتخاذ کنند که پیام‌هایشان بعد از مدت زمان مشخصی (مثلا یک ساعت، هفته، ماه یا سال) به‌طور خودکار حذف شود.

بر اساس یافته‌های وب‌سایت WABetaInfo، این ویژگی با هدف پاک‌سازی گروه‌هایی تعبیه شده که بعد از چند وقت بیش از اندازه شلوغ می‌شوند. البته همان طور که حدس زده می‌شود، این قابلیت می‌تواند کاربردهای دیگری هم داشته باشد. قابلیت Delete messages گروه‌ها فقط در دسترس مدیران گروه خواهد بود اما برای تمام اعضای گروه قابل اعمال است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)