خانهاخبار
ال جی V60 ThinQ 5G و یک پرچمدار 5G جدید در MWC 2020 معرفی می‌شوند

ال جی V60 ThinQ 5G و یک پرچمدار 5G جدید در MWC 2020 معرفی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری Korean Herald، ال جی می‌خواهد در کنگره جهانی موبایل 2020 از نسخه LG V60 ThinQ 5G و یک تلفن هوشمند 5G دیگر رونمایی کند.
۱۳۹۸/۱۰/۳

ال‌جی در ماه سپتامبر تلفن هوشمندی به نام LG G8X ThinQ را معرفی کرد که می‌توانید آن را با دو نمایشگر خریداری کنید. نسخه 5G همین گوشی در ماه اکتبر تحت عنوان LG V50s ThinQ وارد بازار کره جنوبی شد. حالا گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که این شرکت می‌خواهد در ماه فوریه در رویداد MWC 2020 پرچمدار جدیدی معرفی کند. به گزارش خبرگزاری The Korean Herald، منابع آگاه می‌گویند ال‌جی در پی رونمایی از LG V60 ThinQ 5G و یک پرچمدار 5G دیگر در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ است.

گوشی LG V60 ThinQ مجهز به فناوری 5G خواهد بود و مجددا با یک نمایشگر جانبی اضافه از راه می‌رسد. نمایشگر جانبی V50 ThinQ از فناوری «لولای توقف آزاد» استفاده می‌کرد که به کاربر اجازه می‌داد صفحه نمایش ثانویه را در هر زاویه‌ای که می‌خواهد قرار دهد. حالا V60 ThinQ به نسخه پیشرفته‌تر این فناوری مجهز خواهد شد. شنیده‌ها حاکی از آن است که ال‌جی می‌خواهد V60 ThinQ را به عنوان اولین گوشی خود در سال ۲۰۲۰ روانه بازار کند تا حضور خود را در بازار 5G گسترش دهد. به‌علاوه، گفته می‌شود که این شرکت می‌خواهد بازارهای تحت پوشش خود را به آمریکا و ژاپن گسترش دهد.

گزارش این رسانه کره‌ای نام دیگر پرچمدار 5G این شرکت را که قرار است همراه با V60 ThinQ 5G عرضه شود فاش نکرده است. ال‌جی در MWC 2019، از V50 ThinQ 5G با نمایشگر جانبی، G8 ThinQ و G8s ThinQ رونمایی کرد. گوشی‌های سری G8 از 5G پشتیبانی نمی‌کردند، بنابراین این احتمال وجود دارد که سال آینده G9 ThinQ و G9s ThinQ با پشتیبانی از نسل پنجم ارتباطات معرفی شوند. در زمان نگارش این مطلب هنوز مشخصاتی از سری LG G9 و یا LG V60 ThinQ منتشر نشده است.

تلفن هوشمند LG V60 ThinQ می‌تواند از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده کند تا با کمک مودم X55 5G به نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی متصل شود. سری LG G8 پارسال با ناچ عریض‌تری عرضه شد که شامل دوربین سلفی و سنسور سه‌بعدی زمان پرواز بود. این دستگاه می‌توانست قفل دستگاه را با شناسایی کف دست کاربر شناسایی کند. اکنون باید منتظر بمانیم تا ببینیم سری LG G9 با قابلیت مشابهی به بازار خواهد آمد یا نه.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)