خانهاخبار
ریلمی به دنبال تولید موبایلی با دوربین 108 مگاپیکسلی است

ریلمی به دنبال تولید موبایلی با دوربین 108 مگاپیکسلی است

بر اساس اعلام مدیرعامل شعبه هند ریلمی، این شرکت می‌خواهد موبایلی با برخورداری از سنسور 108 مگاپیکسلی روانه بازار کند.
۱۳۹۸/۱۰/۲

شیائومی چند ماه پیش به همراه سامسونگ دست به تولید سنسوری ۱۰۸ مگاپیکسلی به نام ایزوسل برایت HMX زد و آن را در گوشی Mi Note 10 به کار برد. سامسونگ تا دو ماه دیگر سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی اختصاصی خود را در گلکسی اس ۱۱ پلاس به کار می‌برد. حالا نوبت به یک شرکت چینی دیگر رسیده که از سنسوری ۱۰۸ مگاپیکسلی در موبایل‌های آتی خود استفاده کند.

مدیرعامل شعبه هند Realme، مدو شث (Madhav Sheth)، دیروز در مصاحبه‌ای پیرامون این موضوع صحبت کرد، اما اطلاعات خاصی درباره مشخصات و جزئیات موبایلی که قرار است از این سنسور استفاده کند به اشتراک نگذاشت.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت دستگاه‌های IoT ریلمی در ابتدای سال ۲۰۲۰ وارد بازار می‌شوند تا محدوده فعالیت‌های این شرکت از بازار تلفن‌های هوشمند گسترده‌تر شود. آقای شث گفت: «فلسفه ما ساده است. ما می‌خواهیم محصولات IoT داشته باشیم. به‌علاوه، ریلمی محصولاتی عرضه خواهد کرد که به کمک کاربران بیاید و برای آن‌ها مفید باشد.»

پیش‌تر پوستری از سوی این شرکت منتشر شده بود که نشان می‌داد ریلمی در پی عرضه دستبندها و ساعت‌های هوشمند است. فعلا اطلاعات خاصی از این محصولات IoT یا بندها و ساعت‌های هوشمند دسترس نیست.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که مدیرعامل ریلمی، لی بینگ‌ژانگ، قبلا گفته بود که این کمپانی دیگر در سال ۲۰۲۰ موبایل 4G روانه بازار چین نمی‌کند و تمرکز آن‌ها صرفا به محصولات 5G معطوف خواهد شد. نخستین موبایل 5G این شرکت با نام Realme X50 5G در ماه ژانویه وارد بازار می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)