خانهاخبار
آنر ۹ایکس با دوربین ۳گانه ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی پاپ‌آپ معرفی شد

آنر ۹ایکس با دوربین ۳گانه ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی پاپ‌آپ معرفی شد

برند آنر، طی مراسمی که در تهران برگزار شد از جدیدترین گوشی میان‌رده خود رونمایی کرد. این محصول به خانواده سری X آنر متعلق است و آنر ۹ایکس (HONOR 9X) نام دارد.
۱۳۹۸/۱۰/۱

برند آنر، طی مراسمی که در تهران برگزار شد از جدیدترین گوشی میان‌رده خود رونمایی کرد. این محصول به خانواده سری X آنر متعلق است و آنر ۹ایکس (HONOR 9X) نام دارد. گوشی هوشمند آنر ۹ایکس با دوربین ۳گانه ۴۸مگاپیکسلی، دوربین سلفی پاپ‌آپ ۱۶ مگاپیکسلی، رَم ۶ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت روانه بازار ایران شده است.

پرچم‌دار  میان‌رده‌ها

گوشی آنر ۹ایکس نمونه‌ای بازر از تعهد همیشگی آنر برای انتقال تجربه و حس استفاده از گوشی پرچم‌دار برای همه گروه‌های مشتریان است. گوشی آنر ۹ایکس به دوربین سه‌گانه ۴۸مگاپیکسلی با آپرچر f/1.8 مجهز است که سنسوری ۲/۱ اینچی اینچی دارد. این دوربین قدرتمند به کاربران امکان می‌دهد تا تجربه‌ای منحصربه‌فرد هنگام ثبت لحظه‌ها داشته باشند و خاطراتشان را با کیفیتی بالا به حافظه ۱۲۸گیگابایتی آنر ۹ایکس بسپارند.

دوربین این گوشی دنباله‌رو سایر محصولات پرچم‌دار آنر است و فناوری منحصربه‌فرد هوش‌مصنوعی را با خود همراه دارد. فناوری‌ای که کمک می‌کند عکاسی در شب به بهترین شکل ممکن انجام شود. ۹ایکس با استفاده از هوش‌مصنوعی لرزش تصاویر در شب را حذف می‌کند و عکس‌های بدون لرزش و با کیفیت بالا را ثبت می‌کند. کاربران می‌توانند با استفاده از حالت عکاسی در شب باکیفیت (AIS Super Night Mode) عکاس‌های بسیار با کیفیتی حتی در محیط تاریک ثبت کنند.

پرویز آریا، مدیر ارشد برند آنر، درباره رویکرد این برند در عرضه محصولات می‌گوید: «آنر همواره در تلاش است تا بهترین محصولات را در بازار کشور عرضه کند و این محصولات صرفا محدود به گوشی‌های هوشمند نمی‌شود. آنر در حال عرضه و برنامه‌ریزی  اکوسیستم هوشمند خودش را در ایران عرضه می‌کند تا جنبه‌های مختلف زندگی کاربران را پوشش دهد.»

بسیاری اوقات کاربران برای گرفتن تصاویر عریض‌تر باید چند قدم به عقب بردارند یا در مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه نزدیک‌تر به یکدیگر بایستند تا همگی در کادر جا شوند. آنر این مشکل با با لنز فوق‌عریض حل کرده است. به‌جای چند قدم عقب‌تر رفتن یا فشرده‌تر ایستادن، کافی است دوربین ۹ایکس را روی حالت عریض قرار دهید و با زاویه ۱۲۰ درجه فوق عریض عکاسی کنید.

image

بی‌نقص، بدون هیچ مزاحمتی

دوران ناچ‌ها، ناچ‌های قطره‌ای یا گوشی‌ها با حاشیه‌های بسیار زیاد بالا و پایین به‌سر آمده است. این بار، آنر ۹ایکس دنیای جدیدی را پیش روی کاربران قرارداده است. لذت استفاده از نمایشگری تقریبا بدون حاشیه که در آن خبری از ناچ نیست. وقتی آنر ۹ایکس را در دست بگیرید، دنیای جدید پیش روی‌تان است. دنیایی که نمایشگر ۶.۵۹ اینچی را نشان می‌دهد که امکان تماشای محتوا بدون هیچ مزاحمتی را به شما می‌دهد.

گوشی آنر ۹ایکس با حافظه رَم ۶گیگابایتی در بازار عرضه می‌شود و حافظه داخلی آن ۱۲۸گیگابایت است که تا سقف ۵۱۲ گیگابایت نیز می‌توان از کارت حافظه جانبی برای افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی استفاده کرد.

در ادامه این مراسم، پرویز آریا درباره گوشی آنر ۹ایکس گفت: «این گوشی هوشمند میراث خانواده ایکس را همراهش دارد این یعنی در این گوشی نیز شاهد امکانات گوشی‌های پرچم‌دار باقیمتی مناسب هستیم. پیش‌بینی می‌کنیم آنر ۹ایکس همانند آنر ۸ایکس از اقبال عمومی بالایی برخوردار باشد و فروشی خیره‌کننده را در بازار تجربه کنیم.»

باتری ۴۰۰۰میلی‌آمپری این محصول این نوید را به شما می‌دهد که بتوانید بیش از یک روز از آن استفاده کنید. به لطف فناوری‌های نظیر نسل سوم پردازنده گرافیکی توربو (GPU Turbo 3.0) مصرف باتری کاهش پیدا می‌کند و از طرفی عملکرد دستگاه در هنگام بازی در بهترین حالتش خواهد بود.

گوشی ۹ایکس آنر جک هدفون ۳.۵میلی‌متری دارد و می‌توان از یو‌اس‌بی نوع سی (USB Type-C) برای شارژ و انتقال اطلاعات اسفاده کرد.

آنر ۹ایکس با قیمت ۳،۸۹۹،۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود، برای خرید آنر ۹ایکس می‌توانید به وب‌سایت آنر فارسی مراجعه کنید و این محصول را سفارش دهید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Elyas

۱۳۹۸/۱۱/۸
به نظر فوق العاده میاد