خانهاخبار
دیجی‌تایمز: دوربین آیفون 12 لرزشگیر سنسور شیفت خواهد داشت

دیجی‌تایمز: دوربین آیفون 12 لرزشگیر سنسور شیفت خواهد داشت

آیفون 11 و آیفون 11 پرو در حال حاضر از لرزشگیر اپتیکال استفاده می‌کنند، اما وب‌سایت دیجی‌تایمز می‌گوید اپل در آیفون 12 از لرزشگیر پیشرفته‌تری کمک خواهد گرفت.
۱۳۹۸/۱۰/۱

به گزارش دیجی‌تایمز، اپل مشغول کار روی دوربینی با لرزشگیر پیشرفته برای مدل‌های رده بالای آیفون‌های سال ۲۰۲۰ است. پرچمداران این شرکت اکنون چند وقتی است که از لرزشگیر نوری استفاده می‌کنند، اما حالا گفته شده که این شرکت می‌خواهد به سراغ لرزشگیرهای «سنسور شیفت» برود.

در لرزشگیرهای نوری فرآیند تثبیت پیرامون خود لنز صورت می‌گیرد، اما در سنسور شیفت سنسور مستقیما درون ماژول دوربین جابجا می‌شود. البته فعلا نمی‌توان با اطمینان گفت که پیاده‌سازی کدام روش به خروجی باکیفیت‌تری منجر می‌شود. همچنین معلوم نیست که اپل این تغییرات را با چه هدفی انجام می‌دهد و مقصود آن‌ها دسترسی به فضای بیشتر یا کاهش هزینه‌هاست.

لنزهای تله‌فوتو و عریض آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو لرزشگیر نوری دارند، ولی لنز فوق عریض آن‌ها فاقد چنین لرزشگیری است. طبق شایعات انتظار می‌رود آیفون ۱۲ تغییرات بزرگی نسبت به نسل فعلی داشته باشد؛ این سری به جز پشتیبانی از 5G، طراحی متفاوتی خواهند داشت که آن‌ها را شبیه آیفون ۴ می‌کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)