خانهاخبار
اولین تصاویر زنده از گلکسی فولد 2 منتشر شد

اولین تصاویر زنده از گلکسی فولد 2 منتشر شد

قبلا در رندرها پروتوتایپی از طراحی گلکسی فولد 2 را دیده بودیم، اما حالا برای اولین بار می‌توانیم تصاویر زنده این تلفن هوشمند تاشو را با طراحی صدفی مشاهده کنیم.
۱۳۹۸/۹/۳۰

اولین تصاویر زنده از موبایل تاشوی بعدی سامسونگ به اینترنت راه پیدا کرد. این گوشی با طراحی صدفی خود می‌تواند گلکسی فولد ۲ باشد. پیش‌تر رندرهایی از نسخه پرتوتایپ تلفن هوشمند مذکور منتشر شده بود، اما حالا برای نخستین بار می‌توانیم ظاهر این دستگاه را در دنیای واقعی مشاهده کنیم.

اگر به تصاویر زیر نگاه کنید، موبایلی با نمایشگر نسبتا کشیده را می‌بینید که احتمالا نسبت تصویری عجیبی دارد. این دستگاه درست از وسط تا می‌شود تا حسی شبیه گوشی‌های تاشوی قدیمی را القا کند. در اطراف نمایشگر حاشیه‌های بیشتری نسبت به موبایل‌های عادی سامسونگ دیده می‌شود، ولی این حاشیه‌ها آن قدر نیست که قابل تحمل نباشد. در بالای پنل هم حفره‌ای قرار گرفته که میزبان دروبین سلفی است.

در این تصاویر علاوه بر درگاه USB-C و شکاف بلندگو، جک ۳.۵ میلی متری هدفون نیز روی دستگاه دیده می‌شود، اما خبری از دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا در سمت راست بدنه نیست. در قاب پشتی، دوربینی دوگانه وجود دارد که با چیدمان افقی در کنار فلش LED قرار گرفته است.

image

آن‌چه گلکسی فولد ۲ را جذاب می‌کند، نمایشگر ثانویه‌ای است که کنار دوربین دوگانه در قاب پشتی این دستگاه به چشم می‌خورد. این صفحه نمایش در تصاویر منتشره زمان و اطلاعاتی از این دست را نشان می‌دهد. با این حال، با توجه به حضور دوربین دوگانه احتمالا این دستگاه در گروه گوشی‌های پرچمدار سامسونگ قرار نخواهد گرفت. از سویی، با توجه به این که پیش‌بینی می‌شد گلکسی فولد ۲ موبایلی پرچمدار باشد، حالا نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که نام این تلفن هوشمند گلکسی فولد ۲ خواهد بود.

سامسونگ قصد دارد در سال ۲۰۲۰ سرمایه‌گذاری بزرگی روی تلفن‌های هوشمند تاشو انجام دهد. این شرکت می‌خواهد سال آینده ۵ میلیون موبایل تاشو بفروشد و گلکسی فولد ۲ هم نقش مهمی در این برنامه‌ریزی ایفا خواهد کرد. با توجه به این که سامسونگ بزرگ‌ترین بازیگر بازار موبایل است، حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم سایر شرکت‌ها چه تدبیری برای رقابت با این غول بزرگ کره‌ای خواهند اندیشید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ارسان

۱۳۹۸/۱۰/۱
با اینکه طرفدار گوشی های سامسونگ هستم.ولی این مدل کپی از گوشی موتورولا ریزر جدید هستش.