خانهاخبار
مشخصات کامل گوشی‌های سری وان پلاس 8 لو رفت!

مشخصات کامل گوشی‌های سری وان پلاس 8 لو رفت!

سال آینده میلادی با گوشی‌های سری وان پلاس 8 ملاقات می‌کنیم. به تازگی مشخصات این گوشی‌های هوشمند در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.
۱۳۹۸/۹/۲۷

سامسونگ ماه آینده میلادی و در نمایشگاه CES 2020 از یک دستگاه جدید با نام Concept One رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود گوشی‌های سری وان پلاس 8 در نیمه اول سال آینده میلادی معرفی شوند. این شرکت قصد دارد علاوه بر گوشی‌های وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو، از وان پلاس 8 لایت نیز رونمایی کند. وان پلاس 8 لایت به عنوان یک گوشی بالارده وارد بازار خواهد شد. افشاگری اخیر مشخصات گوشی‌های وان پلاس 8، وان پلاس 8 پرو و وان پلاس 8 لایت را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد. لازم به ذکر است؛ در حال حاضر نمی‌توان این مشخصات را رسما تایید کرد اما اطلاع از آن‌ها خالی از لطف نیست.

مشخصات وان پلاس 8 لایت

انتظار می‌رود وان پلاس 8 لایت یک گوشی بالارده باشد؛ با این حال به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز می‌شود و در مقایسه با رقبای خود، امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بر اساس افشاگری اخیر، این اسمارت فون به صفحه نمایش 6.4 اینچی OLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می‌شود که درون آن یک حفره قرار می‌گیرد. این نمایشگر دارای رفرش ریت 90 هرتز بوده و زیر آن سنسور اثر انگشت تعبیه شده است. وان پلاس برای محافظت از آن، گوریلا گلس 5 را در نظر می‌گیرد. این گوشی هوشمند از 8 گیگابایت رم از نوع LPDDR4X، 128/256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.0 و چیپست مدیاتک 1000 بهره می‌برد. به نظر می‌رسد این پردازنده همان Dimensity 1000 باشد که به عنوان رقیب اسنپدراگون 865 عرضه می‌شود.

image

اطلاعات جدید به حضور دوربین اصلی سه گانه روی پنل پشتی وان پلاس 8 لایت اشاره می‌کند. این دوربین دارای سنسورهای 48، 16 و 12 مگاپیکسلی است. وظیفه تامین انرژی این گوشی هوشمند بر عهده یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بوده که از فناوری شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه از استاندارد IP53 پشتیبانی کرده و دارای پورت USB-C است. قیمت وان پلاس 8 لایت با توجه به میزان حافظه داخلی برابر با 430 و 472 دلار است.

مشخصات وان پلاس 8

وان پلاس 8 در مقایسه با نسخه لایت آن با قیمت بالاتری به فروش می‌رسد. نسخه مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 472 دلار و مدل دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 573 دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. بر اساس اطلاعات جدید، وان پلاس برای این گوشی هوشمند خود رم LPDDR5 در نظر می‌گیرد که در مقایسه با رم مورد استفاده در وان پلاس 8 لایت، عملکرد بهتری دارد. این دستگاه از نمایشگر 6.44 اینچی OLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت 90 هرتز بهره می‌برد. این صفحه نمایش توسط گوریلا گلس 6 محافظت می‌شود و وان پلاس برای آن سنسور اثر انگشت اپتیکال در نظر می‌گیرد.

image

قدرت وان پلاس 8 توسط چیپست اسنپدراگون 865 تامین می‌شود و قادر به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G است. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند به دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای 60، 16 و 12 مگاپیکسلی مجهز شود و کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود از یک سنسور 32 مگاپیکسلی استفاده کنند. این گوشی هوشمند به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از فناوری شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می‌کند. در نهایت باید به پشتیبانی از استاندارد IP53 و تراشه NFC اشاره کرد.

مشخصات وان پلاس 8 پرو

وان پلاس 8 نسخه بهبودیافته وان پلاس 8 لایت و وان پلاس 8 پرو، مدل بهبودیافته وان پلاس 8 محسوب می‌شود. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی بوده که درون آن یک حفره برای قرارگیری دوربین سلفی دوگانه به چشم می‌خورد. این دوربین دارای سنسور 32 مگاپیکسلی به همراه سنسور ToF است. به نظر می‌رسد این سنسورها سیستم شناسایی تشخیص چهره سه بعدی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. نمایشگر این دستگاه دارای رزولوشن QHD+ بوده و رفرش ریت آن به 120 هرتز می‌رسد.

image

وان پلاس 8 پرو به دوربین اصلی سه گانه مجهز می‌شود. سنسور اصلی این دوربین 60 مگاپیکسلی بوده که توسط سنسورهای 16 و 13 مگاپیکسلی همراهی می‌شود. در حالی که وان پلاس 8 و 8 لایت از زوم هیبریدی 5 برابری پشتیبانی می‌کنند، نسخه پرو قادر به پشتیبانی از زوم هیبریدی 10 برابر است. این دستگاه از دو باتری 2250 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و فناوری شارژ سریع 50 واتی برای آن در نظر گرفته شده است. وان پلاس 8 در نسخه‌های مجهز به 8 گیگابایت رم و 128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد که به ترتیب قیمتی برابر با 645، 716 و 788 دلار دارند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)