خانهاخبار
سامسونگ گلکسی A01 رونمایی شد

سامسونگ گلکسی A01 رونمایی شد

سامسونگ از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد. گلکسی A01 دارای نمایشگر با رزولوشن اچ دی پلاس است.
۱۳۹۸/۹/۲۷

سامسونگ در سکوت خبری گوشی گلکسی A01 را معرفی کرد. با توجه به مشخصات فنی، با دستگاه جذابی روبه‌رو هستیم. این عضو جدید خانواده گلکسی A به مشخصات فنی گوشی‌های پایین رده ‌و میان رده سامسونگ مجهز شده است. از نظر طراحی گوشی گلکسی A01 یک دستگاه پایین رده محسوب می‌شود که حاشیه‌های تقریبا زیادی در اطراف نمایشگر آن به چشم می‌خورد. پنل پشتی این محصول دارای جنس پلی کربناتی است. در حالت کلی این گوشی هوشمند از طراحی استانداردی بهره می‌برد. خریداران می‌توانند گوشی گلکسی A01 را در رنگ‌های قرمز، مشکی و آبی سفارش دهند.

این اسمارت فون به صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز شده است. این نمایشگر Infinity-V در بخش بالایی خود یک سنسور 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 را میزبانی می‌کند. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی دوگانه به چشم می‌خورد که دارای سنسورهای 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 و 2 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4 است. سامسونگ به تامین قدرت این دستگاه توسط یک چیپست 8 هسته‌ای اشاره کرده است.

image

در حال حاضر نام این پردازنده مشخص نشده؛ با این حال می‌دانیم 4 هسته پردازشی آن دارای فرکانس 1.95 گیگاهرتز و 4 هسته دیگر دارای فرکانس 1.45 گیگاهرتز هستند. این پردازنده توسط 6/8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. کاربران در این گوشی هوشمند می‌توانند از کارت حافظه خارجی با حداکثر ظرفیت 512 گیگابایت استفاده کنند.

سامسونگ گلکسی A01 فاقد سنسور اثر انگشت و تراشه NFC است. این گوشی هوشمند از دو سیمکارت پیشتیبانی‌کرده و دارای رادیو FM به همراه جک 3.5 میلی‌متری هدفون است. انرژی این اسمارت فون توسط یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع و همچنین سیستم عامل پیش فرض آن در اختیار رسانه‌ها فرار نگرفته است. قیمت گلکسی A01 هنوز از سوی سامسونگ اعلام نشده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی سعیدی

۱۳۹۸/۹/۲۷
فقط خبر کپی کنید از gsmarena
رمش دو ۱۶ گیگ نه شیش هشت ۱۲۸ گیگ اونجا اصلا کردن شمام بکنید