خانهاخبار
ریلمی در سال نخست خود 15 میلیون موبایل فروخته است

ریلمی در سال نخست خود 15 میلیون موبایل فروخته است

شرکت ریلمی در سال نخست فعالیت‌های خود توانسته 15 میلیون تلفن هوشمند بفروشد و حالا قصد دارد این رقم را در سال 2020 دو برابر کند.
۱۳۹۸/۹/۲۵

بر اساس گزارش‌های رسمی، شرکت Realme در طول سال نخست فعالیت‌های خود موفق به فروش ۱۵ میلیون دستگاه تلفن هوشمند شده است. حالا مدیرعامل این شرکت، مدو شث (Madhav Sheth)، در نظر دارد که این رقم را در سال ۲۰۲۰ دو برابر کند. ریلمی در ماه مه ۲۰۱۸ شروع به کار کرد و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین برندهای تلفن هوشمند در میان جوانان هندی تبدیل شد. ویترین محصولات این شرکت در برخی بازارها خیلی زود به رقیبی قدرتمند در برابر بازیگران بزرگ بازار از جمله شیائومی و سامسونگ بدل گشت.

طبق اعلام مدیرعامل این شرکت، آن‌ها سال تجاری ۲۰۱۹ را با فروش ۱۵ میلیون تلفن هوشمند به پایان رسانده‌اند. حالا ریلمی به دنبال دو برابر کردن این آمار در سال ۲۰۲۰ است. این شرکت ۱۴.۳ درصد از بازار هند را در اختیار گرفته در حالی که شیائومی با ۲۷.۱ درصد، سامسونگ با ۱۸.۹ درصد و ویوو با ۱۵.۲ درصد به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

ریلمی برخلاف سایر تولیدکنندگان چینی مثل اوپو و ویوو، بیشتر پیرو استراتژی فروش آنلاین شیائومی بود و از همین طریق توانست در سال نخست فعالیت‌های خود به چهارمین فروشنده بزرگ موبایل در بازار هند تبدیل شود. آقای شث که با کمک کمپانی BBK Electronics هم‌بنیان‌گذار ریلمی بوده، می‌گوید این شرکت از حیث سرعت رشد هفتمین تولیدکننده بزرگ موبایل در دنیاست.

ریلمی که کسب و کار خود را از بازار هند آغاز کرده، حالا در ۲۰ بازار جهانی از جمله چین، جنوب شرق آسیا، اروپا و روسیه فعالیت می‌کند. این شرکت فقط در جشن دیوالی هند موفق به فروش ۵.۲ میلیون تلفن هوشمند شده است. از پرطرفدارترین گوشی‌های ریلمی می‌توانیم به Realme 5 و Realme 3i و Realme C2 اشاره کنیم. به گزارش شرکت کانترپوینت، ریلمی در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۹ بیش از ۱۰ میلیون تلفن هوشمند صادر و نسبت به سال ۲۰۱۸ رشد سالانه ۸۰۸ درصدی را تجربه کرده است.

شث تایید می‌کند که ریلمی می‌خواهد مدل‌هایی اختصاصی برای عرضه آنلاین در فروشگاه‌های هند معرفی کند و از این خط تولید تا پیش از انتهای سال ۲۰۱۹ رونمایی خواهد شد. این سری که در گروه گوشی‌های میان‌رده قرار می‌گیرند محصولاتی با طراحی جذاب، باتری بزرگ و قدرت بالا خواهند بود. مدیرعامل ریملی می‌گوید:

تمرکز ما روی طراحی محصولاتی مدرن با توانایی‌های پیشرفته و دامنه‌ای از لوازم جانبی هوشمندانه اما مقرون به صرفه است. ریلمی در سال ۲۰۲۰ می‌خواهد به برندی برای محصولات الکترونیکی روی بورس تبدیل شود.

ریلمی امیدوار است بتواند ۳۰ درصد از فروش خود را از بازار آفلاین و ۷۰ درصد مابقی را از فروشگاه‌های آنلاین به دست آورد. آقای شث اضافه می‌کند:

می‌خواهیم اعلام و شفاف‌سازی کنیم که شرکت ریلمی برندی مستقل و قانونی است که در تاریخ ۴ مه ۲۰۱۸ توسط من و اسکای لی راه‌اندازی شده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)