خانهاخبار
کابل شارژر موبایلتان را با کیفیت بالا و گارانتی معتبر تهیه کنید

کابل شارژر موبایلتان را با کیفیت بالا و گارانتی معتبر تهیه کنید

شاید برای شما هم بارها اتفاق افتاده باشد که کابل شارژر اصلی موبایلتان را به دلایل مختلف تعویض کرده باشید.
۱۳۹۸/۹/۲۵

شاید برای شما هم بارها اتفاق افتاده باشد که کابل شارژر اصلی موبایلتان را به دلایل مختلف تعویض کرده باشید. اما دیگر کیفیت مطلوب و عملکرد مورد رضایت قبل را که کابل اصلی برای شما فراهم می نمود، دریافت نکرده اید! احتمالا در بسیاری اوقات نیز  درعملکرد گوشی یا تبلت خود نیز با اختلال مواجه شده اید! این مشکل این روزها دغدغه بسیاری از مشتریان اسمارت فون ها شده است.

image

در سالهای اخیر و با گسترده شدن تجارت گوشی های هوشمند در جهان و به تبع آن در بازار ایران، بازار لوازم جانبی موبایل نیز رونق بسیار یافته و با اقبال بسیار زیادی از سوی مخاطبان این عرصه از مارکتِ IT مواجه شده است. اما متاسفانه عده ای از سودجویان و واردکنندگان کالای متفرقه و یا تقلبی در این حوزه، تامین کیفیت مناسب کالا و عملکرد مطلوب را که کسب رضایت مشتری را درپی خواهد داشت قربانی کسب منفعت و درآمد بیشتر از فروش این لوازم و قطعات بی کیفیت کرده اند. لوازمی که عمدتا با برندهای ناشناخته و درجه چندم چینی و در بسیاری موارد حتی به صورت غیرقانونی وارد کشور شده اند.

استفاده از کابل شارژر متفرقه و بی کیفیت علیرغم قیمت بسیار پایین  اما خرابی و بی کیفیتی بالا به هیچ وجه صرفه اقتصادی ندارد!  بخصوص در جایی که برای گوشی همراه یا تبلت شما یک تهدید جدی به حساب می آید و هر لحظه ممکن است دستگاه شما را با خطر جدی مواجه سازد.

image

فروشگاه اینترنتی ایزی مارکت بتازگی عرضه محصولات جانبی موبایل را که شامل انواع کابلهای شارژر و آداپتور و شارژر فندکی همچنین کابلهای HDMI در اندازه های مختلف  می شود  با برند  یونیتک )UNITEK) آغاز کرده است. این محصولات علاوه بر کیفیت بالا دارای گارانتی معتبر می باشد. مهمترین ویژگی که این دسته از محصولات ایزی مارکت را از سایر رقبای بازار لوازم جانبی و سایر فروشگاههای اینترنتی متمایز می کند. بهره مندی از 10 سال گارانتی تعویض بی قید و شرط آن می باشد. خریداران این محصولات در صورت خرابی کالا به هر دلیلی می توانند با مراجعه به شرکت وارد کننده کالای خود را تعویض نمایند. خرید محصولات از ایزی مارکت در خصوص اصالت کالا نیز خاطر شما را آسوده می سازد. ارسال کالا در سریعترین زمان ممکن به اقصی نقاط کشور نیز از جمله مزایای خرید از این فروشگاه اینترنتی می باشد.

image

ایزی مارکت که از پشتوانه 28 سال حضور موفق شرکت ایزی در بازار آی تی ایران برخوردار است تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا با عرضه محصولات IT  با برندهای معتبر و با سبد محصولی متنوع همراه با گارانتی مطمئن، پاسخگوی نیازهای بخش های مختلف بازار IT  کشور عزیزمان باشد.

شما می توانید با مراجعه به وبسایت WWW.EASYMARKET.IR از سایر محصولات و خدمات ارائه شده در ایزی مارکت دیدن نمایید و در هر زمان از شبانه روز خرید خود را با خیالی آسوده انجام دهید.

ایزی مارکت حس خوب خرید اینترنتی!

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مجید

۱۳۹۸/۹/۲۶
من مدل کنفی برای گوشیم گرفتم کیفیت و عملکردش واقعا عالیه. چون گارانتی دارن، اقلا مطمئینم جنس اصل دارن بهم میدن نه اون کابلای فله ای که توی بازار به اسم اصل میندازن به مردم.

Ali Reza

۱۳۹۸/۹/۲۵
یه سوال : گوشیهای تولیدی جدید هواوی، سرویس های گوگل رو ندارند و تحریمند؟
یه خبر و گزارش هم بگذارید ظاهرا هواوی که خودش تحریمه، ایران رو تحریم کرده تمام اکانت ایرانی ها ها هم لوگ اوت شدن و با فندق شکن هم لوگین نمیشن. نمایندگی ورودی بازار موبایلش هم که جمع شد شده نوکیا