خانهاخبار
محصول جدید Amazfit در CES 2020 معرفی می‌شود

محصول جدید Amazfit در CES 2020 معرفی می‌شود

کمپانی هوآمی با انتشار پوستری اعلام کرد که در روز نخست نمایشگاه CES 2020 از محصول تازه‌ای با برند Amazfit رونمایی خواهد کرد. این محصول می‌تواند کفش هوشمند باشد.
۱۳۹۸/۹/۲۴

شرکت هوآمی سال بسیار جذابی را پشت سر گذاشته است. این شرکت که دستبندهای سلامتی و ساعت‌های هوشمند خود را با برند Amazfit منتشر می‌کند، امسال ۷ ساعت هوشمند روانه بازار کرد. البته این رقم کمی کمتر از هدف معرفی ۱۰ ساعت بود که پیش‌تر توسط خود این شرکت مشخص شده بود. اما امروز در شبکه اجتماعی ویبو اعلام شد که هوآمی در CES 2020 حاضر می‌شود و محصول تازه‌ای معرفی می‌کند.

پوستری که در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده طراحی زنی را نشان می‌دهد که در حال دویدن است و زیر آن عبارت Leap Over Limits به معنای «جهش فراتر از محدودیت‌ها» دیده می‌شود. علاوه بر این، متنی به زبان چینی نیز دیده می‌شود که معنای آن «نه فقط ساعت هوشمند» است. این عبارت می‌تواند حاکی از آن باشد که در این مراسم شاهد رونمایی از محصولی جز ساعت‌های هوشمند باشیم. ولی اگر خبری از دستبند سلامتی یا ساعت هوشمند نباشد، باید منتظر چه محصولی باشیم؟

حدس ما یک جفت کفش هوشمند مخصوص دویدن است، چون برند Amazfit در زمینه تولید پوشاک ورزشی هم فعالیت می‌کند. این شرکت در گذشته تی‌شرت، ژاکت، شورت و کفشی ورزشی به نام اسکای‌لارک الترالایت را معرفی کرده بود.

محصول بعدی Amazfit احتمالا نسخه هوشمند همین کفش ورزشی است که می‌تواند وضعیت فعالیت‌های شما را ردیابی کند. شیائومی قبلا نمونه‌هایی از این محصول را معرفی کرده بود، اما حالا به نظر می‌رسد که با ورود Amazfit رقابت در این بازار جذاب‌تر خواهد شد.

در این پوستر گفته شده که مراسم هوآمی در روز نخست CES 2020 یعنی در تاریخ ۷ ژانویه مصادف با ۱۷ دی ماه برگزار می‌شود. احتمالا در روزهای پیش رو اطلاعات بیشتری درباره این محصول منتشر خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)