خانهاخبار
iOS 13.3 به همراه iPadOS 13.3 و watchOS 6.1.1 منتشر شد

iOS 13.3 به همراه iPadOS 13.3 و watchOS 6.1.1 منتشر شد

اپل امروز نسخه جدید سیستم عامل‌های خود را به صورت عمومی منتشر کرد. در این مطلب به بررسی تغییرات iOS 13.3 و iPadOS 13.3 و watchOS 6.1.1 می‌پردازیم.
۱۳۹۸/۹/۲۰

همان طور که انتظار می‌رفت اپل امروز iOS 13.3 را به همراه iPadOS 13.3 و watchOS 6.1.1 برای عموم کاربران منتشر کرد. این به‌روزرسانی شامل اصلاح باگ‌های مختلف، بهینه‌سازی عملکرد سیستم و اضافه شدن قابلیت‌ها و تنظیمات جدیدی به سیستم عامل‌های اپل است.

iOS 13.3 و iPadOS 13.3

در iOS 13.3 و iPadOS 13.3 قابلیت تازه‌ای برای مدیریت زمان مصرفی دستگاه اضافه شده که می‌توانید آن را از بخش Screen Time پیدا کنید. این قابلیت Communication Limits نام دارد که به شما اجازه می‌دهد مخاطبان و زمان ارتباط با آن‌ها را مدیریت کنید. بر این اساس، وقتی در مدت زمان مجاز قرار دارید می‌توانید با هر کسی خواستید ارتباط داشته باشید، اما وقتی زمان مجاز به پایان رسید، صرفا امکان برقراری ارتباط با چند مخاطب مشخص در دسترس قرار می‌گیرد.

این قابلیت به طور ویژه برای والدین طراحی شده است. آن‌ها اکنون می‌توانند ارتباطات فرزندان خود را مدیریت کرده و تعیین کنند که بچه‌ها در چه زمانی از روز می‌توانند با چه کسانی صحبت کنند. این ویژگی بر اپلیکیشن‌های Phone و Messages و FaceTime قابل اعمال است.

تغییر بعدی iOS 13.3 قابلیتی است که اجازه می‌دهد نمایش استیکرهای میموجی و انیموجی را از کیبورد ایموجی غیرفعال کنید. این ویژگی حالا در بخش Settings > General > Keyboard > Emoji در دسترس شما قرار دارد. این به‌روزرسانی همچنین قابلیت‌های امنیتی تازه‌ای مثل پشتیبانی از کلیدهای امنیتی FIDO2 از طریق لایتنینگ، USB یا NFC را برای مرورگر سافاری در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

امروز نسخه iOS 12.4.4 نیز برای کاربران آیفون‌های قدیمی‌تر منتشر شد تا وضعیت دستگاه آن‌ها را از لحاظ امنیت و عملکرد بهبود ببخشد. این آپدیت برای آیفون 5S، آیفون 6، آیپد ایر، آیپد مینی 2 و 3 و آیپاد تاچ نسل 6 منتشر شده است.

watchOS 6.1.1

ساعاتی پیش به‌روزرسانی watchOS 6.1.1 نیز در دسترس عموم کاربران قرار گرفت. این نسخه تغییرات بزرگی ندارد، اما به رفع باگ‌ها می‌پردازد و طور کلی سیستم عامل ساعت هوشمند اپل را بهینه‌سازی می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)