خانهاخبار
تصاویری از ظاهر اصلی گوشی Vivo X30 به همراه مشخصات اصلی آن فاش شد

تصاویری از ظاهر اصلی گوشی Vivo X30 به همراه مشخصات اصلی آن فاش شد

تا عرضه گوشی Vivo X30 زمان زیادی باقی نمانده است و روز به روز اطلاعات جدیدی در رابطه با گوشی منتشر می شود.
۱۳۹۸/۹/۲۰

هفته گذشته بخش چینی وبسایت ویو اعلام کرد که در ۱۶ دسامبر قرار است مدل 5G جدیدی از سری گوشی Vivo X30 معرفی شود. شایعه شده که سری جدید Vivo x30 در دو نسخه X30 معمولی و X30 pro تولید خواهند شد. تیزرهای رسمی و تصاویر زنده‌ای که از X30 در فضای اینترنت منتشر شد، توانستند تا حدودی ظاهر این گوشی را برایمان فاش کنند. اکنون تصاویر جدیدی در شرایط استفاده واقعی از گوشی X30 در شبکه اجتماعی weibo منتشر شده که این بار نه تنها قاب و نمای جلوی گوشی را به نمایش می‌گذارند، بلکه مشخصات کلیدی گوشی نیز در آن‌ها درج شده است.
در این تصاویر می‌توان به وضوح مشاهده کرد که این گوشی از طراحی صحفه نمایش پانچ شده بهره برده است. علاوه بر این اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر در این مدل وجود خواهد داشت. جنس قاب پشتی گوشی از شیشه است و لنز دوربین‌ها به صورت عمودی چیده شده‌اند و لنز چهارم طوری قرار گرفته است که در سمت راست گوشی یک طراحی چهارگوش را شکل می‌دهد. نوشته‌های که زیر دوربین چاپ شده‌اند از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی خبر می‌دهند.

image



در صفحه نمایش Vivo X30 می‌توان مشاهده کرد که این گوشی در حال اجرای اندروید ۹ است و تمامی آن بر اساس رابط کاربری JoviOs کار می‌کند که نسخه بهبود یافته Funtouch Os محسوب می‌شود.
از دیگر اطلاعات فاش شده می‌توان به پردازنده این گوشی اشاره کرد. پردازنده به کار گرفته شده در این گوشی exynos 980 ساخته سامسونگ است که شامل ۸ هسته ۲.۲ گیگاهرتزی می‌شود. این پردازنده اتصال گوشی به شبکه 5G را فراهم می‌سازد. در کنار این پردازنده ۸ گیگابایت رم قرار گرفته و حافظه داخلی مدل پیشفرض ۱۲۸ گیگابایت است.
از دیگر جزییات به دست آمده می‌توان به شماره مدل Vivo X30 اشاره کرد که V1938T نام دارد. شماره مدل این گوشی پیش تر مجوز متخصصان 3C چین را دریافت کرده است. این مجوز نشان می‌دهد که این گوشی با شارژری ۳۳ واتی عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)