خانهاخبار
همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند» با حضور ایرانسل آغاز شد

همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند» با حضور ایرانسل آغاز شد

سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند» با حضور ایرانسل و ارائه زیرساخت NB-IoT آغاز شد. روز سه‌شنبه نیز در همین همایش، نشست تخصصی «نقش اینترنت اشیا در شهر هوشمند» با حضور مدیرعامل ایرانسل برگزار می‌شود.
۱۳۹۸/۹/۱۸

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، شبکه NB-IoT یا شبکه کم پهنای اینترنت اشیا، بستری است که اطلاعات دریافتی از حسگرهای حوزه اینترنت اشیا را به سیستم‌های تحلیل داده منتقل می‌کند و ایرانسل، برای نخستین بار جامع‌ترین نسخه از این شبکه کاربردی، برای دستیابی به شهر هوشمند را در سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند» ارائه کرده است.

ایرانسل با ارائه زیرساخت‌های لازم، در این نمایشگاه سعی دارد دانشجویان و کسب و کارهای نوپا و صنایعی که می‌توانند از شبکه NB-IoT بهره بگیرند را، شناسایی کرده و برای همکاری با آن‌ها گام‌های مؤثری بردارد.

دکتر بیژن عباسی آرند، مدیر عامل ایرانسل، فردا، سه شنبه 19 آذرماه از ساعت 11، در نشستی تخصصی در سالن سعدی برج میلاد، با موضوع «نقش اینترنت اشیا در شهر هوشمند»، ضمن بحث درباره جدیدترین فناوری‌های اینترنت اشیا در حوزه شهر هوشمند، اقدامات ایرانسل در زمینه هوشمندسازی شهرها را تشریح می‌کند.

image

 

در شهرهای هوشمند، از داده‌ها و فناوری‌های موجود برای ارتقای کارآیی، توسعه اقتصادی و بهبودی کیفیت زندگی شهروندان استفاده می‌شود که با توسعه یافتن تکنولوژی‌های شهر هوشمند، موارد استفاده بیشتری از IoT نیز ایجاد خواهد شد. از جمله خدمات هوشمند شهری که توسط ایرانسل، تا امروز ارائه شده است می‌توان به «پارکینگ هوشمند»، «روشنایی هوشمند معابر»، «دوچرخه اشتراکی»، «کنتور خوانی هوشمند»، «مدیریت هوشمند ناوگان» و «نظارت بر تجهیزات و دارایی‌ها» اشاره کرد.

دانشجویان و صاحبان کسب و کارهای مرتبط می‌توانند با حضور در غرفه ایرانسل، واقع در طبقه همکف مرکز همایش‌های برج میلاد، با ارائه اطلاعات خود، هماهنگی‌های لازم برای گفت و گوهای بعدی با ایرانسل را انجام دهند. همچنین علاقه مندانی که امکان حضور در این نمایشگاه را پیدا نمی‌کنند نیز می‌توانند با مراجعه به بخش کسب و کارهای سازمانی در وب‌سایت ایرانسل، به نشانی business.irancell.ir برای ثبت اطلاعات خود، اقدام کنند.

سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند»، امروز و فردا، 18 و 19 آذرماه در برج میلاد تهران با حضور ایرانسل برگزار می‌شود

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

unknown

۱۳۹۸/۹/۱۹
از سال 95 قراره سیمکارت الکترونیک(e-sim) راه اندازی کنین ،هنوز نتونستین،دیگه نمایشگاه زدن چیه ؟؟
بابا هوشمنندا