خانهاخبار
اپل مک پرو جدید و Pro Display XDR را سه‌شنبه عرضه می‌کند

اپل مک پرو جدید و Pro Display XDR را سه‌شنبه عرضه می‌کند

بر اساس ایمیلی که از سوی شرکت اپل منشر شده است، این کمپانی از 19 آذر فروش مک پرو جدید و نمایشگر Pro Display XDR را آغاز خواهد کرد.
۱۳۹۸/۹/۱۸

اپل با ارسال ایمیلی به رسانه‌ها اعلام کرد که مک پرو جدید و پرو دیسپلی XDR را از تاریخ ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهد. قیمت مک پرو جدید از ۵۹۹۹ دلار و پرو دیسپلی XDR از ۴۹۹۹ دلار شروع می‌شود.

مک پرو جدید اپل در مدل استاندارد که دارای قیمت ۵۹۹۹ دلار است از پردازنده ۸ هسته‌ای اینتل زئون، ۳۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی SSD استفاده می‌کند. بدنه جدید این دستگاه به کاربر اجازه می‌دهد امکان ارتقای مشخصات سیستم را تا ۲۸ هسته CPU، چهار GPU و یک و نیم ترابایت رم داشته باشد.

در حال حاضر مشخص نیست که آماده‌سازی و ارسال این دستگاه با توجه به پیکربندی‌های موردنظر کاربر چقدر طول خواهد کشید. فیل شیلر، معاون ارشد بازاریابی جهانی اپل، می‌گوید:

ما مک پرو را برای کاربرانی طراحی کردیم که نیازمند سیستمی ماژولار با توان، توسعه‌پذیری و قابلیت پیکربندی بالا هستند. مک پرو جدید با پردازنده زئون، ظرفیت بسیار زیاد حافظه، معماری شگفت‌آور GPU، کارت توسعه PCIe، شتاب‌دهنده Afterburner و طراحی خیره‌کننده، هیولایی است که به حرفه‌ای‌ها اجازه می‌دهد بهترین عملکرد را داشته باشند.

در آن سو پرو دیسپلی XDR وجود دارد که نمایشگری ۳۲ اینچی با رزولوشن ۶۰۱۶ در ۳۳۸۴ پیکسل و حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت است. زاویه دید این صفحه نمایش بسیار بالاست و از نسبت کنتراست ۱٫۰۰۰٫۰۰۰:۱ پشتیبانی می‌کند.

قیمت مدل پایه پرو دیسپلی XDR از ۴۹۹۹ دلار شروع می‌شود ولی این دستگاه هم قابل پیکربندی دارد. برای مثال اگر بخواهید از پایه Pro Stand در کنار این دستگاه استفاده کنید، باید ۹۹۹ دلار هزینه اضافه بپردازید. پرو استند امکان تغییر زاویه و ارتفاع نمایشگر را فراهم می‌کند. اگر این پایه گران قیمت را نمی‌خواهید، می‌توانید از پایه استاندارد VESA استفاده کنید که قیمت آن ۱۹۹ دلار است.

به‌علاوه، با پرداخت ۱۰۰۰ دلار می‌توانید روی نمایشگر پرو دیسپلی پوششی مات با طرح‌های نانو داشته باشید. به گفته اپل این پوشش با استفاده از طراحی خاص خود در سطح نانومتری موجب کاهش بازتابندگی و درخشش کمتر می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)