خانهاخبار
مشخصات کلیدی اوپو رینو 3 پرو با رم 12 گیگابایتی افشا شد

مشخصات کلیدی اوپو رینو 3 پرو با رم 12 گیگابایتی افشا شد

اوپو در هفته‌های پیش رو می‌خواهد موبایل جدیدی به نام Reno 3 Pro را روانه بازار کند. اکنون بخشی از اطلاعات کلیدی این تلفن هوشمند در شبکه اجتماعی چینی ویبو به اشتراک گذاشته است.
۱۳۹۸/۹/۱۷

اوپو رینو ۳ پرو یکی از تلفن‌های هوشمند مورد انتظار بازار است که در ماه دسامبر در کشور چین معرفی خواهد شد. این گوشی دومین موبایلی است که پس از ردمی K30 5G از چیپست جدید اسنپدراگون 765G استفاده خواهد کرد.

قائم مقام شرکت اوپو، شن ییرن، در چند وقت اخیر اطلاعات گوناگونی درباره این تلفن هوشمند منتشر کرده است. در حال حاضر می‌دانیم که این گوشی نمایشگری با لبه‌های خمیده خواهد داشت و در بالای سمت راست پنل آن حفره‌ای برای دوربین سلفی قرار دارد. به‌علاوه، می‌دانیم که ظرفیت باتری موبایل جدید اوپو ۴۰۲۵ میلی آمپر ساعتی است و ضخامت و وزن آن به ترتیب ۷.۷ میلی متر و ۱۸۰ گرم برآورد شده. با این حال، تا امروز از سایر اطلاعات کلیدی این دستگاه بی‌خبر بودیم اما حالا گزارشی منتشر شده که به این مشخصات اشاره می‌کند.

منبع این گزارش Digital Chat Station است که می‌گوید اطلاعات اعلامی به نسخه پروتوتایپ رینو ۳ پرو مربوط می‌شود، در نتیجه محصول نهایی ممکن است متفاوت باشد. به گفته این منبع، رینو ۳ پرو نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع OLED با کیفیت +FHD دارد. نرخ نوسازی این پنل ۹۰ هرتز است و در گوشه بالای آن حفره دوربین سلفی قرار گرفته است. با توجه به این که از پنل OLED در این تلفن هوشمند استفاده شده می‌توانیم انتظار داشته باشیم که موبایل اوپو حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌ای داشته باشد.

پردازنده رینو ۳ پرو اسنپدراگون 765G است که همراه با ۱۲ گیگابایت رم عرضه می‌شود. فعلا اشاره‌ای به ظرفیت فضای داخلی دستگاه نشده اما انتظار داریم ظرفیتی حداقل ۱۲۸ گیگابایتی را ببینیم. این تلفن هوشمند همچنین از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

image

اوپو رینو ۳ در قاب پشتی خود دوربینی چهارگانه دارد که لنز اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است و همراه با یک لنز تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی عرضه می‌شود. این دوربین لرزشگیر نوری دارد اما مشخص نیست که این لرزشگیر برای دوربین اصلی، تله‌فوتو یا هر دوی لنزها در نظر گرفته شده است.

موبایل جدید اوپو رقابتی تنگاتنگ با ردمی K30 5G خواهد داشت. بر اساس شایعات، هر دو دستگاه نقاط ضعف و قوت یکسانی دارند. برای مثال، رینو ۳ پرو دارای نمایشگر OLED و ردمی K30 دارای نمایشگر LCD است اما تلفن ردمی نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد. سایر مولفه‌ها مثل قیمت، سیستم عامل و توان دوربین از جمله مواردی است که به کاربر در انتخاب از میان این دو دستگاه کمک خواهد کرد.

گفته می‌شود که اوپو رینو ۳ پرو چند خواهر و برادر هم خواهد داشت. طبق گزارش‌ها، اوپو می‌خواهد موبایل 5G دیگری هم معرفی کند که از چیپست مدیاتک MT6885 5G استفاده خواهد کرد. با این حال، فعلا مشخص نیست که این گوشی همزمان با رینو ۳ پرو معرفی می‌شود یا نه.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)