خانهاخبار
انتشار رندرهای وان پلاس 8 لایت؛ طراحی مشابه با گلکسی S11

انتشار رندرهای وان پلاس 8 لایت؛ طراحی مشابه با گلکسی S11

به نظر می‌رسد وان پلاس مانند شرکت سامسونگ قصد دارد از نسخه لایت پرچمدار خود رونمایی کند. به تازگی رندرهای وان پلاس 8 لایت منتشر شده است.
۱۳۹۸/۹/۱۷

وان پلاس X یک گوشی میان‌رده محسوب می‌شد؛ با این حال دارای مشخصات فنی قدرتمندی بود. این گوشی هوشمند که یکسال پس از معرفی وان پلاس وان معرفی شد، مانند آن از پردازنده اسنپدراگون 801 بهره می‌برد. نزدیک به چهار سال از عرضه گوشی وان پلاس ایکس می‌گذرد و حال به نظر می‌رسد وان پلاس قصد دارد از یک گوشی هوشمند با قیمت مشابه رونمایی کند. بر اساس رندرهای منتشر شده، این شرکت چینی به دنبال توسعه گوشی وان پلاس 8 لایت است.

به تازگی رندرهای سه بعدی این گوشی هوشمند توسط OnLeaks و با همکاری 91Mobiles در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. بر اساس این رندرها، محصول آینده وان پلاس شباهت زیادی به سامسونگ گلکسی S11 دارد. این گوشی هوشمند دارای یک حفره در مرکز نمایشگر خود است که در گذشته شاهد این سبک طراحی در گوشی‌های سری گلکسی نوت 10 بودیم. گوشی‌های وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو نیز به حفره درون صفحه نمایش مجهز می‌شود؛ با این حال این حفره در سمت چپ بخش بالایی نمایشگر قرار می‌گیرد.

image

وان پلاس 8 لایت از نظر طراحی تفاوت زیادی با برادران خود دارد. علاوه بر طراحی متفاوت نمایشگر، المان مربوط به دوربین اصلی نیز دارای طراحی مخصوص به خود است. به نظر می‌رسد وان پلاس برای طراحی گوشی میان رده خود، گلکسی S11 را مدنظر قرار داده است. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند شاهد حضور یک المان چهارگوش هستیم که درون آن دو سنسور به همراه فلاش LED قرار گرفته است. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با این سنسورها در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته؛ با این حال انتظار می‌رود سنسور دوم از نوع تشخیص عمق باشد و وان پلاس برای گوشی میان رده خود سنسور تله فوتو و یا اولترا واید در نظر نگیرد. در سمت راست این المان، سیستم فوکوس خودکار لیزری به چشم می‌خورد.

image

پنل پشتی این اسمارت فون دارای جنس شیشه‌ای بوده و به صورت خمیده طراحی شده است. در این بخش و یا فریم آن سنسور اثر انگشت به چشم نمی‌خورد، بنابراین احتمالا این سنسور زیر نمایشگر قرار می‌گیرد. با توجه به این موضوع، وان پلاس 8 لایت به صفحه نمایش AMOLED مجهز می‌شود. این دستگاه دارای پورت USB Type-C است؛ با این حال وان پلاس برای آن جک 3.5 میلی‌متری هدفون در نظر نمی‌گیرد. دکمه پاور در سمت راست و دکمه‌های تنظیم صدا در سمت چپ خودنمایی می‌کنند.

ابعاد این گوشی هوشمند برابر با 8.6 × 74 × 159.2 میلی‌متر اعلام شده که نسبت به وان پلاس 7، بلندتر است. از آنجایی که وان پلاس 8 لایت یک گوشی میان‌رده محسوب می‌شود، نباید منتظر مشخصات فنی قدرتمندی برای آن باشیم. این احتمال وجود دارد که قدرت این گوشی هوشمند را چیپست اسنپدراگون 765 تامین کند. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با تاریخ معرفی این دستگاه در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)