خانهاخبار
اولین تلویزیون هوشمند با برند نوکیا معرفی شد

اولین تلویزیون هوشمند با برند نوکیا معرفی شد

نوکیا در همکاری با شرکت هندی فلیپ‌کارت دست به تولید تلویزیون هوشمندی زده که از سیستم عاملی مبتنی بر اندروید استفاده می‌کند. این دستگاه 55 اینچی از 19 آذر وارد بازار می‌شود.
۱۳۹۸/۹/۱۷

وقتی صحبت از برند نوکیا می‌شود معمولا همه به یاد گوشی‌های موبایل این شرکت می‌افتند. ولی اکنون به نظر می‌رسد که HMD Global قصد دارد برند نوکیا را به سایر بازارها ببرد و حتی آن را در اختیار دیگر تولیدکنندگان قرار دهد تا با نام نوکیا محصول بسازند. به گزارش وب‌سایت گجت ۳۶۰، شرکت هندی Flipkart یکی از همین شرکت‌هاست که مجوز استفاده از برند نوکیا برای تولید تلویزیون‌های هوشمند را دریافت کرده است.

ویپول مهروترا، معاون همکاری با برند نوکیا در شرکت فیلپ‌کارت، می‌گوید: «اشراف فیلپ‌کارت بر نیازها و رفتار مصرف‌کنندگان هندی، و توانایی [این شرکت] در پوشش گسترده کاربران به تلویزیون‌های هوشمند برند نوکیا کمک می‌کنند تا دسترس‌پذیر و مقرون‌به‌صرفه باشند.»

با این حساب همکاری این دو شرکت می‌تواند به برند نوکیا کمک کند تا دوباره بتواند مثل روزگاران قدیم به نامی مطرح در دنیای فناوری تبدیل شود.

تلویزیون هوشمند نوکیا نمایشگری ۵۵ اینچی از نوع LED با کیفیت (Ultra HD (4K است که از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند. این تلویزیون بلندگوهای ۲۴ واتی ویژه‌ای دارد که در همکاری با شرکت Harman ساخته شده است. اگرچه فلیپ‌کارت می‌گوید این تلویزیون از سیستم عاملی مبتنی بر اندروید استفاده می‌کند، اما اشاره مستقیمی به Android TV نشده است. نسبت تصویر تلویزیون نوکیا ۱۶:۹ است و از نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی، دالبی ویژن، HDR10، سه درگاه HDMI و دو درگاه USB پشتیبانی می‌کند.

این تلویزیون که نخستین تلویزیون بازار با برند نوکیا است از ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) با قیمت ۴۱٫۹۹۹ روپیه معادل ۵۸۹ دلار وارد بازار می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)